Pozdravljeni,
lansko leto se mi je 2 krat zgodilo da me neznana telefonska številka kliče, ampak sem ju zablokirala. To leto pa mi skoraj na vsak drugi mesec dvakrat ali enkrat pokliče. Povedala sem tudi staršem, ampak mi je postalo zelo nadležno. Vsi klici razen dveh so iz mesta Ljubljane, jaz pa ne živim niti blizu, niti prijateljev nimam iz tam. Ko pa zablokiram klice se pa drugič pojavi ista številka samo zadnji dve sta spremenjeni. Kličejo me večinoma ob 12, večkrat sem v šoli kjer ga nimam ampak še vseeno. ( nimam nobenega instragrama, tiktoka....)( ponavadi mi človek napiše sporočilo kdo je , ampak on ali ona samo kliče)
Kaj naj naredim?
prosim za pomoč
Te
Tel
Zamenji telefonsko.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če prav razumem, so ti klici iz Slovenije in samo občasno, enkrat ali dvakrat vsak drugi mesec. Zelo verjetno gre za klice prodajne službe kakšnega podjetja ali podjetja, ki izvaja anketiranje. Na to nakazuje, ker se menjata zadnji dve cifri. Ta podjetja do telefonske številke običajno pridejo tako, da ti nekje (v trgovini, na sejmu ali kakem drugem dogodku) v roke porinejo listič za kakšno nagradno igro, nagrado ali popust, ki ga lahko dobiš pri nakupu, nanj pa je treba vpisati nekaj osebnih podatkov, kot je ime, priimek, e-poštni naslov in telefonska številka. Na njem tudi običajno piše, da se strinjaš s promocijskimi oz. prodajnimi klici. To se ti lahko zgodi tudi v kakšni spletni trgovini.
Če te klici motijo, blokiraj telefonske številke v telefonu, sicer pa ignoriraj in ne dviguj. Lahko pa ob klicu dvigneš telefon, da slišiš kdo kliče in kaj želi in nato zahtevaš »umik soglasja za klicanje in prodajo«. Ker si v šoli, ko kličejo in ne moreš dvigniti, je mogoče najbolje, da oče ali mama pokliče v tvojem imenu nazaj in zahteva umik soglasja.
Marko Pushner, Safe.si