sm v 9rz in v zadjih 9 mesich se je vse spremilo na slabše.Izgubila sem vse kar imam samozavest,moja samopodoba je zelo niska,zaupanje starsom,veselje,smeh,ocene so sle zelo na slebse na 2 pa 3 sem v primerjavi da sem bila odlicnjakinja,preijtle nekatere,voljo,motivaciji niam vec cist nic.hocem nazaj stero sebe ki je bla srecna trenutno sem na tocki zivljenje kjer sem izgubjena hocem nazaj sebe nocem biti to kar sem in zavedem se da bom zato mogla nekaj narediti vse sem ze probala ucim se veliko samo enastavno mi ne gre v soli,hodim na sprehode,trenirm,pisem v dnevink vse sem probala samo js sm se zmeraj pocutim prazno nemorem vec res nemorem hocem se vrniti nazaj ampak ne gre pocutim se prazno zalostno na jok mi gre vedno sam se nemorem zjokat veliko zelo veliko razmislam kar mi gre za na zivce zakaj sem se spremila ce sem bila vcasih zelo zelo srecna nasmejena vesela kaj se je zgodilo nimam pojma hocem vedet sem nemorem psihicno in fizicno sem cisto netleh samo sebe hocem nazaj  svoje sreco in veselje
vem da je to kaj se mi dogoja tezko razumeti in mogoce mi neboto mogli dati nasveta samo mogla sem to nekomu povedati.
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi ti rada povedala, kako zelo pogumno se mi zdi, da si nam vse to zaupala. Tvoj zapis je prepojen z mnogimi čustvi in že preko samega branja lahko občutim tvoj brezup in praznino, ki jo čutiš in opisuješ.
Počutiš se zelo slabo. Opisuješ, da se je sčasoma poslabšala tvoja samopodoba, odnosi s starši in prijatelji, šolski uspeh, ne občutiš več veselja in ne najdeš motivacije, povrh vsega pa pišeš še, da nisi srečna, si žalostna in počutiš se prazno. Zapisala si, da si se začela spreminjati v zadnjih 9 mesecih. Se je v tistem času zgodilo kaj takega oziroma ali si se v tem času soočala s kako pomembno spremembo v življenju? Kaj je bilo pred tem drugače? Želela bi si vedeti kaj več o tem, kako si se spremenila. Kako se je spremenil tvoj odnos s starši in prijatelji, kako se je spremenil tvoj pogled na svet?
Če te pravilno razumem, si želiš spremembo in ne želiš več ostati na tem mestu, kot si sedaj, vendar hkrati tudi ne znaš naprej. Pohvalno se mi zdi, da si se odločila ukrepati in si se že obrnila na nas. Pohvalno se mi zdi tudi, da se zavedaš, da je za spremembo potrebno delati. Praviš, da si že poskušala z več učenja, hodiš na sprehode, treniraš, pišeš dnevnik, vendar pri sebi ne opaziš željene spremembe. Ko se znajdemo v takem začaranem krogu iz katerega ne vidimo izhoda, je dobro, da za pomoč prosimo druge. Dobra socialna opora in usmerjanje je lahko ključnega pomena za naše boljše počutje. Skozi to ti ni treba iti sama. Poišči oporo. Tako lahko dobiš nek nov pogled na situacijo, predvsem pa občutek razumljenosti in slišanosti.
Obrneš se lahko na učitelja, ki mu zaupaš, šolsko svetovalno službo, tudi kakega drugega odraslega, ob katerem se počutiš dobro, lahko pa poiščeš tudi drugo strokovno pomoč, kot je na primer Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov v tvoji regiji (ne potrebuješ napotnice).
Verjamem, da ti je morda težko svojo stisko zaupati nekomu, pa vendar menim, da ti lahko taka opora prinese številne ugodnosti.
Upam, da sem te vsaj malo usmerila. Če imaš še kako vprašanje, sem ti seveda na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije