Pozdravljeni,
ker sem cisto iz sebe se obracam na vse vas, ki mi lahko pomagate. Stara sem 19 let in si ze dlje casa pisem z nekaj let starejsim fantom. Zelo sva se postekala in tudi glede nekih stvari imava enak pogled. Stvar se zakomplicera pri tem, da nima zaupanja do nobenega. Mi je pa povedal, da ima iz preteklosti slabe izkusnje in da zato ne zaupa nobenemu. To misli zelo resno, saj mi nezaupa glede veliko stvari. Vedno ko nekam grem in mu napisem s kom in kam grem, mi ne verjame in rata jezen. Zelim mu dokazati, da obstajamo se vedno dekleta, ki ne lazemo in smo fantu zveste. Res nevem kako naj mu stvari dokazem, ker je mocno trmast. Prosila bi za nasvet, ker je fant v resnici res v redu in opazam, da sem mu tudi jaz.
Hvala
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zahvaljujem se ti, da si se obrnila na našo svetovalnico ter da si mi zaupala svoje misli in občutke. Praviš, da se pogovarjaš z nekaj let starejšim fantom, da se super razumeta, vendar da je on izrazito nezaupljiv. Razumem, da je težko biti vpletena  v odnos, ki ti po eni strani veliko pomeni, vendar se po drugi strani v njem srečuješ z izzivi zaradi pomanjkanja zaupanja.
V prvi vrsti bi te vzpodbudila k temu, da se poskusiš s fantom odkrito pogovoriti o tem, kako se počutiš glede njegovega nezapanja. Pomembno je, da izraziš skrb zanj in razumevanje njegovih slabih izkušenj iz preteklosti, vendar mu povej tudi, kako se sama počutiš, ko si v vajinem odnosu deležna nezaupanja.
Morda potrebuje čas in potrpljenje, da predela svoje negativne izkušnje iz preteklosti in to se ne bo zgodilo čez noč, vendar je pomembno, da tudi ti sama postaviš jasne meje glede tega, kako naj te obravnava v vajinem odnosu. Neprestano dvomljenje in jeza, ko mu poveš svoje načrte, nista sprejemljiva. Zdravo razmerje temelji na medsebojnem spoštovanju in zaupanju.
Začnita z majhnimi koraki, ki lahko pomagajo pri grajenju zaupanja. To lahko vključuje, da skupaj preživljata več časa, da se s problemi soočata skupaj in da se odkrito pogovorita o preteklih izkušnjah. Pri tem vseeno ne pozabi poskrbeti zase - tudi tvoje duševno zdravje in dobro počutje sta pomembna. Če ugotoviš, da te stalno nezaupanje v odnosu preveč obremenjuje in da ti odos predstavlja več stresa kot pozitivnih čustev, je morda čas, da premisliš o nadaljevanju tega odnosa.
Zaupanje je temelj vsakega zdravega razmerja in oba morata delati na tem, da ga zgradita in vzdržujeta. Želim ti vse dobro in upam, da bosta skupaj našla način, kako preseči te izzive.
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)