No ok bom le začela.
Z enim fantom (on bo X) si pišema od septembra in sma ful frenda pa to, slikice sma si poslala, moji prijatli ga poznajo, samo nisma se še nikoli dobla v živo. No in sma si ful pisala tak vsaki dan in mi je povedal da ma simpo pa jaz sem njemu da mam simpo pa tako. No in včeraj sma šli s sosolko ven  in ga je dodala in ga je za zajebancijo vprašala če je v mene. In je napisal da ja. In pol ga je moja sošolka vprašala zakaj nisma skupaj pa je bil tak ker kao mam jaz drugo simpo. No in pol sem ga popoldne vprašala če se je zajebaval pa je reko da Neve. In pol sma si popoldne celo dopoldne spraševala kak sma pa napisal mi je rtm pa take. No in danes zjutraj sem ga vprašala kak je in je bil tak vreji. In pol mi je napisal da sem mu všeč. In jaz sem ga vprašala če se zajebava in je reko da se ne. In jaz sem bla tak da nisem za njega, da sem grda pa take. In zaj me ma na delivered. Jaz mam tak mešane občutke glede njega.
In zdaj me je strah da sem zajebala da nisma več prijatla. Pa strah me je da se zajebava. Neven kaj naj mu rečem.
• An
Anonimus
1.Jaz ti recem da nehaj bit negativna glede svojiga izgeda ker nam pubecom gre to na zivce ker mislimo da iscete pozornost.
2. napisi mu da je on tudi tebi vsec pa je reseno
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si že nekaj časa pišeš s fantom, ki ti je všeč. Praviš, da ga je sošolka za hec vprašala, ali si mu všeč, na kar je odgovoril pritrdilno. S tem si ga soočila, kar je vodilo v to, da ti je priznal, da si mu všeč. Ti mu glede tega nisi najbolj verjela in o tem jasno izrazila dvom. Fant te od takrat še ni kontaktiral in bojiš se, da si stvari med vama pokvarila.
Možni razlogi za njegovo neodpisovanje so številni. Obstaja možnost, da ga je tvoj odziv užalil, saj si nakazala, da mu ne verjameš. Obstaja tudi možnost, da na tvoje sporočilo ni znal odgovoriti, zato je z odgovorom nanj odlašal.
Svetujem ti, da si do njega odkrita in ga jasno vprašaš, zakaj ti je nehal odpisovati. Držim pesti, da se situacija s fantom razreši na način, ki si ga želiš in ki bo hkrati dober zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije