sem Jaka star sem 13 let in v šoli slisim ogromno žaljivk.Treniram twitling to je šport kateri uklučuje gimbastiko ter podobno kot mazuretke ampak mi imamo palico s katero delamo pod njo gimnastiko in v soli me zbadajo da sem gay. pridem v solo in me je prav stah kdaj me bodo spet napadli. Jocem zelo.
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen, Jaka,
Pišeš, da te v šoli žalijo in zbadajo, da si gej. To je povezano s tem, da treniraš twirling. Pripeljalo je že tako daleč, da te je v šoli strah, kdaj te bodo spet napadli. Žaljenje pa te seveda tudi zelo prizadane.
Najprej želim poudariti, da je vsakršno žaljenje nesprejemljivo in velja za verbalno nasilje. Zato je prav, da v šoli prejmeš ustrezno pomoč in podporo, osebe, ki te zbadajo in žalijo, pa prejmejo ustrezno kazen in s svojim vedenjem prenehajo. Svetujem ti, da se obrneš na odraslo osebo na šoli, ki ji najbolj zaupaš, in jo obvestiš o napadih nate s strani drugih učencev. To je lahko razredničarka oz. razrednik, učiteljica oz. učitelj, svetovalna delavka oz. delavec ali pa kdo drug. Ta oseba naj se nato pogovori z učenci, ki nad tabo izvajajo nasilje, po potrebi pa lahko situacijo rešujete tudi skupinsko na razredni uri ali v pisarni šolske svetovalne delavke. Še ena možnost je, da se obrneš na starše in se nato skupaj pogovorite z odgovorno osebo na šoli. Pomembno je, da se na nekoga obrneš čim prej, preden zbadanje in žaljenje preraste v fizično nasilje nad teboj ali pa v kakšno drugo obliko medvrstniškega nasilja.
Žal mi je, da se ti te stvari dogajajo in zaradi tega trpiš. Razumljivo je, da se ob tem počutiš zmedeno, saj ne razumeš, zakaj se učenci spravljajo nate. Zavedati se moraš, da nikakor nisi sam kriv, da se tako vedejo do tebe. Za nasilje ni nikoli odgovoren tisti, ki ga doživlja, ampak tisti, ki ga povzroča. To pomeni, da ne počneš ničesar narobe in ti ni potrebno ničesar spremeniti. Če te twirling veseli, se z njim ukvarjaj še naprej, čeprav se nekaterim učencem ta šport zdi nenavaden ali imajo do njega predsodke. To, kaj treniraš in s čim se ukvarjaš, se drugih učencev ne tiče, prav tako pa se jih ne tiče tvoja spolna usmerjenost. Če se tega ne zavedajo, je prav, da jih učitelji in drugi zaposleni na šoli o tem poučijo.
Vedi, da v svoji stiski nisi sam in obstajajo načini, kako nasilje nad tabo ustaviti. Poleg tega, da se obrneš na starše ali šolske delavce, pomoč lahko poiščeš tudi na naslednjih brezplačnih telefonskih številkah:
Društvo SOS telefon za ženske in otroke – žrtve nasilja - tel. 080 - 11 - 55 ali drustvo-sos@drustvo-sos.si  TOM telefon - tel. 116 – 111 ali tom@zpms.si Društvo za nenasilno komunikacijo - 01 – 43-44-822 ali info@drustvo-dnk.si Policija - 113 (v primeru hude neposredne ogroženosti)
Seveda pa se lahko kadarkoli spet obrneš na našo svetovalnico in ti bomo z veseljem prisluhnili ter svetovali.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije
• Ar
Arči
Dragi Jaka, svetovalka ti je podala strokovno mnenje kaj ti je storiti. Kar drži se njenih navodil.
Bi pa podal nekaj svojih pogledov na ta šport. Twirling ima svoje osnove v vojski. Še danes lahko na vojaških paradah vidimo kot predhodnico večjih vojaških enot (korpusov, divizij) bobnarje, ki vrtijo palice. Nekoč so vrteli sablje in puške. Pa puške in sablje niso vrteli  geji.
Moj brat je služil Slovensko vojsko, ko je ta bila še naborna. Bil je v 12. gardnem bataljonu. Bil je protokol, kjer so ob pričakovanju tujih državnikov vrteli puške. In lepo jih je bilo videti. Pa zato moj brat ni bil gej, to lahko z gotovostjo potrdi njegova žena.
Tudi sedaj ne moreš opredeliti spolne usmerjenosti nekoga samo na podlagi tega, ker vrti palico. Ta tradicija (vrtenje palice) se je najbolj ohranila v ZDA in Angliji. Jaka, povej tem tvojim amaterskim poznavalcem spolne usmerjenosti naj si pogledajo Buckey Marching Band Univerze Ohio. Pa bodo morda pričeli drugače razmišljati o gejevsku zgolj na podlagi nekega športa. Ta šport je v ZDA mogoče zelo pogosto (vse od 30 tih let prejšnjega stoletja) videti na nogometnih igriščih v času polčasa. Res se v zadnjem času pojavlja v tem športu več deklet kot fantov (posebej še pri nas), zato se je izoblikovala predstava, da je to izključno dekliški šport, če pa v njem sodeluje kakšen fant z njegovo spolno usmerjenostjo nekaj ni v redu.  Da pa je več deklet ima osnovo tudi v marketingu. Na tekme prihaja več moških, ti pa seveda raje pogledajo dekleta.
Zelo pogosto uporabljene besede "fantje se pač ne ukvarjajo s tem športom", predsodek, ki vedno bolj izgublja svoj smisel. Starejši (dedki, babice) se bodo še spominali da se je nekoč govorilo, da fantje pač ne kuhajo, če pa že, je z njimi nekaj narobe. V sploni usmerjenosti takšnega dečka, namreč. Danes že dolgo nihče več ne razmišla tako. Slej ko porej bodo tudi glede twirlinga pričeli ljudje razmišlajti drugače.
Pred leti sem gledal skoke z mosta  Kanal. Sami fantje in verjeli ali ne tudi eno dekle. Pa se nihče ni vprašal po njeni spolni usmerjenosti, ker je sodelovala v športu, kjer so bili sami fantje. Pa se bi še našek kakšen podoben šport.
Da ne bom predolg. Jaka, ukvarjal se s športom, ki ti je všeč. Pa še nekaj ti svetujem, ne dovoli, da te bodo sošolci zbadali in žalili, da si gej. Če lahko rečemo sploh o spolni usmerjenosti bilo koga, da je žaljiva. Poišči pomoč staršev in delavcev na šoli in tem svojim primitivnim sošolcem pokaži, da si močnejši. In nikar ne jokaj. Niso vredni tega.
Pa lepo se imej.