Pozdravljeni ,pred časom sem bila v eni organizaciji ,nekaj so se ene zaposlene spravljale name in obrekovale pa so rekle mi ,da ljudje mislijo kakšne so tam ,ko pa pridejo in jih spoznajo vidijo ,da so vredu..Nevem zakaj mi je to bilo rečeno ampak do mene niso bile spostljive... Kako predelati,da se jih je kar 6 oseb name spravljalo moški en je bil prijazen zaposleni in mi je posodil telefon za en klic ,ko je meni baterija pošla..
Zakaj so potem mene samo diskrminale..
In potem od ene gospe znanke izvem ,da tudi do njega ene stranke niso bile ravno prijazne in ima slabšo izkušnjo kaj bi lahko vplivalo na nespoštljiv odnos ,ki sva ga midva doživela..
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico in z nami delila svojo izkušnjo. Predstavljam si lahko, da ti je bilo težko. Ko se najdemo v okolju, kjer smo deležni nespoštljivosti, obrekovanja ali celo diskriminacije, lahko to močno vpliva na naše počutje, samozavest in zaupanje vase.
Povsem razumljivo je, da se ti pojavljajo vprašanja, zakaj si to doživela prav ti in kako to predelati. Pomembno je, da se zavedaš, da kadar skupina ljudi kaže nespoštljiv odnos, to večkrat pove več o njihovih notranjih stiskah, prepričanjih in strahovih, kot pa o tebi. Lepo pa je slišati, da ti je eden od zaposlenih vseeno priskočil na pomoč, to je lep primer, ki kaže, da kljub večinski negativni izkušnji obstajajo sočutni in na nudenje pomoči pripravljeni ljudje. To, da je podobno izkušnjo doživela tudi neka druga gospa pa potrjuje, da je verjetno problem v dinamiki znotraj organizacije ali pa v odnosu nekaterih posameznikov do drugih, zagotovo pa ne v tebi.
Za predelavo te izkušnje je v prvi vrsti pomembno, da prepoznaš in si priznaš čustva, ki jih trenutno glede tega doživljaš. Lahko jih poskusiš tudi zapisati in opisati, kako si se v tej situaciji počutila. Če bi ti to pomagalo, lahko poskusiš napisati tudi pismo, v katerem izraziš svoja čustva glede situacije, pisma pa potem ne pošlješ. Pomembno je tudi, da samo sebe ločiš od njihovega vedenja in razumeš, da njihovo vedenje ne kaže na to, da bi bilo s tabo kaj narobe, pač pa nakazuje v večji meri na njihove notranje konflikte in morda na težave v njihovi notranji dinamiki - morda znotraj organizacije doživljajo nezadovoljstvo, strah, tekmovalnost ali nadzor, in ta čustva projicirajo v svojem vedenju do strank.
Dovoli si čas za okrevanje in bodi nežna do sebe. Vsaka boleča izkušnja nas nekaj nauči, in čeprav si takih lekcij ne želimo, nas pogosto prav te vodijo bližje k sebi in nam pomagajo pri odkrivanju tega, kakšne ljudi in odnose si v svojem življenju želimo.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)