zdravo sem dijak star sem 16 let. moje težave so se začele pojavljati dober mesec nazaj. Nevem vec kaj me zanima ali predstavlja.vedno me stvar zanima za kakšen mesec potem pa mi postane bedno. sicer se res rad ukvarjam s športom a ne treniram nič verjetno ker se mi zdi prepozno da bi začel trenirati kar koli novega. pa tudi s puncami nimam najbol sreče v svetu kjer živimo jih kr nekaj kadi ali pa niso rade kaj dosti aktivne in tudi moj razred ni izjema. pa tudi zdi se mi da sem se odločil za napačno šolo ne v smislu ocen ampak v tem poklicu se ne najdem več.
hvala za kakoršen koli odgovor lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
V svojem sporočilu navajaš, da ti manjka zanimanja za stvari ali da to zanimanje mine čez kak mesec. Na tej točki pa si izpostavil šport kot nekaj v čem uživaš, a omenjaš, da trenutno nič ne treniraš. V nadaljevanju si potem opisal določene dvome glede sošolcev iz razreda, odločitve za šolo. Na začetku bi izpostavila, da so tvoja razmišljanja in občutki zelo pogosti v tvojih letih, lahko bi rekli, da so del odraščanja. Mogoče se zdaj zdijo stvari konfuzne, a naj te ne skrbi. To, da si se odločil zadeve nasloviti in napisati svoje skrbi na svetovalnico pomeni, da aktivno pristopaš k reševanju situacije. Morda bi ti pri tem pomagalo malo usmeritve, kar bom poskusila ponuditi v tem odgovoru.
Najprej bi se za trenutek ustavila pri športu, ker praviš, da se s tem rad ukvarjaš. Izpostavil si, da misliš, da je zdaj prepozno, da začneš z novo športno aktivnostjo, ampak mogoče to misel lahko zagledaš iz druge perspektive. Spodbujam te, da razmisliš kakšne so koristi ukvarjanja s športom, poleg fizičnega zdravja. Razmisli nasploh o tem kako šport vpliva na tvoje počutje, razpoloženje, samopodobo oz. lastno sliko o sebi… lahko vse to zapišeš na papir. Se ti zdi, da naštete koristi pretehtajo tisto misel, da je prepozno, da bi začel kaj trenirati?
Opisal si tudi, da družba okoli tebe nima podobnih interesov kot ti. Se ti kljub temu zdi, da imaš dobre odnose z vrstniki? Dodatno potem navajaš, da trenutna šola ni nekaj v čem se najdeš. Pohvalno je, da si to napisal in izrazil svoje trenutno počutje. Mislim, da bi ti dodatno koristilo, če bi svoje misli delil še z nekom. Mogoče se lahko zaupaš šolskem svetovalnem delavcu ali drugi odrasli osebi, ki ji zaupaš? Verjetno bi ti zaposleni na šoli lažje svetovali glede poklica za katerega se trenutno izobražuješ in kakšne so tvoje opcije za naprej.
Če boš želel nasloviti katero izmed teh tem bolj podrobno in nadaljevati ta pogovor, ti z veseljem odgovorim.
Vse dobro,
Ivona Popović, dipl. psihologinja (UN)