Živjo sm 14 let stara punca ki bi samo spala in delala nic v soli me najbol zanima kemija in biologija ocene imam 3 4 5 pa kaksno 2 zelo so mi vsec poiskusi pri kemiji in clovesko telo pri biologiji kam naj grem da bi naredila
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razmišljaš o tem, kam naprej po osnovni šoli, hkrati pa omenjaš, da nimaš prave motivacije za šolsko delo in da bi najraje (predvsem) spala. Sem prav razumela? Hm. Veliko vprašanj, nisi pa dala veliko informacij o sebi. Bom poskusila odgovoriti glede na podatke, ki si jih dala.
Če ti je blizu naravoslovje, ti priporočam, da preveriš srednje šole, ki izvajajo programe zdravstvena nega, kozmetični tehnik, tehnik laboratorijske biomedicine, kemijski tehnik, veterinarski tehnik, tehnik zobne protetike, obstaja tudi biotehniška gimnazija. Poglej si njihove predmetnike na spletnih straneh šol, naredi si načrt za obisk šol v času informativnih dni, pogledaš lahko tudi, kdaj imajo kakšne dneve odprtih vrat.
Občasen upad motivacije učenca za šolsko delo ni nič nenavadnega, Če traja dlje časa in se odrazi na tvojih ocenah, pa je lahko znak, da se ti dogaja nekaj, o čemer bi se bilo dobro pogovoriti z odraslo osebo, ki ti bo zmogla prisluhniti in te znala usmeriti. To je lahko tvoj učitelj, razrednik, svetovalni delavec, tudi starš, če imate doma dobre, zaupne odnose. V pogovoru z nekom boš lahko ugotovila, kaj zavira tvojo učno motivacijo. To je lahko marsikaj in ne bi želela ugibati, kaj je, saj si malo napisala o sebi.
Torej, zberi pogum in se odpravi v svetovalno službo ali do druge odrasle osebe. Če ti lahko še kako pomagam tukaj, pa mi le napiši.
Želim ti uspešen zaključek srednje šole in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
• sr
srednješolc
sm 14 let stara punca ki bi samo spala in delala nic...
...kam naj grem da bi naredila
DOBRA NOVICA - u naslednjem šolskem letu se odpre nova šola - Srednja instagram šola - tja se vpiš  :-)))