Pozdravljeni... nevem kje naj začnem..sem 21 letno dekle iz vasi končujem 3 letnik zdravstvene fakultete ljubljana (še diploma) in zraven delam preko študentskega servisa... zelo rada pa po končanem delu tudi kam grem (veselica, sprehod, spontan izlet).. mojo mamo to zelo moti. Pred kratkim sem imela fanta 2 meseca... pravzaprav mi že od samega začetka ni biu najbolj všeč vendar je bil zelo všeč naši družini in mami in nekako sem upala da mi bo pač postal všeč in bo vse steklo kot mora.. dokler nisem prišla dl te mere da se mi je gabil vsak njegov dotik (drugače fant zelo ljubeč samo pač ni bilo to to)... že dalj časa pa sem zelo dobra prijateljica s kolegom in bivšim sošolcem iz vasi. Skupaj smo pri gasilcih, folklori in zares se dobro ujameva... nekako je med nama vedno bila prisotna neka kemija. In sedaj ko sem ponovno sama se je hačel zelo trudit ( rože, vzame si čas, tudi pije manj, je pozoren,... itd. Popopnoma druga oseba prijateljice ne morejo vrjet svojim očem)... in seveda da mi je kar fejst všeč.. ampak moja mati ga ne mara.. že to da sem pustila prejšnjega fanta je zelo težko sprejela (kakšen teden dni se ni pogovarjala z mano me ignorirala) in sedaj ko bi s tem lahko imela nekaj pristnega mi ne dovoli se družiti sploh z njim. In jaz pri 21 letih nimam čisto nobene besede.. omejuje mi tudi dolžino sprehodov s psom, da se slučajno nebi srečala s tem fantom. Nwvem več kaj naj storim. Ne maram prepieov niti se neznam kregati.. ponavadi pač za ljubi mir storim kakor hoče oziroma če ni nič hujšega kaj prikrijem. Vem da ni prav a vendar imam tudi jaz neke svoje želje. Vem da problem od strani ne zgleda velik.. ampak nekako se mi zdi da nismo več v 18 stoletju da mi pri teh letih starši izbirajo prijatelje in partnerje... kaj menite.. pretiravam jaz? Pretirava ona? Je sploh kakšna mirna rešitev iz tega..?
Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na tvojo starost in vse kar si zapisala si popolnoma odrasla in samostojna oseba. Počasi boš končala študij in služiš že nekaj svojega denarja. Kot sama praviš, zagotovo ni primerno, da bi tvoji starši narokevali s kom se lahko družiš ali s kdo je pravi partner zate. Seveda lahko svoje mnenje izrazijo in razložijo, zakaj imajo pomisleke, a odločitev o svojem življenju lahko sprejmeš le ti. Ne moremo se prisiliti, da čutimo nekaj, kar ne, in prav je, da si s prejšnjim fantom končala, če mu nisi mogla vračati ljubezni na enak način. Kar se tiče nove zveze, bi bilo najbolje, da mami pustiš prostor, da izrazi svoje mnenje. Povej ji, da spoštuješ to, kar misli, ampak, da to ni njeno razmerje ali njeno življenje. Ne morem ti zagotoviti, da je to rešitev, ki bo minila brez prepirov. Vendar, če boš ohranila mirno glavo in vztrajala pri svojih mejah, te bo tudi ona videla kot zrelo osebo, ki je zmožna sprejemati svoje odločitve.
Po drugi strani pa je pogovor pomemben tudi zato, ker boš tako lahko dobila vpogled v to, zakaj točno mama ne odobrava tega razmerja. Je vseeno oseba, ki te dobro pozna in ti želi najboljše, zato, je vredno vsaj prisluhniti njenim besedam, četudi se odločiš drugače. V primežu zaljubljenosti namreč radi spregledamo kakšne znake, ki nam kažejo, da ta oseba vseeno ni prava za nas.
Kakorkoli se odločiš, želim ti veliko sreče v ljubezni, z diplomo in v družinskih odnosih.
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)
No
NoHope
Jaz menim, da tvoja mami pretirava. Rešitev je da svojega fanta predstaviš v čim bolj svetli luči npr. da ni nasilen ne kadi,pije itd. Poskusita z mami najti nekakšen konsenz oz. nekaj česar se bosta oba strinjala. To kar si zadnje povedala... nekateri bi radi imeli dogovorjeno poroko, da nam starši najdejo partnerja, ker smo pač preprosto obupal in rajš živimo z mačkami sam starši tega nočejo I guess.
ab
abž
Popolnoma se strinjam s svetovalko. Starši praviloma želijo svojim otrokom vse dobro, in tvoja mati "Izgubljena duša" najbrž ni nobena izjema.
Napisala si, da se je fant zelo spremenil, da ne pije več toliko. Koliko pa je pil, in koliko pije sedaj? Ugibam, po mnenju tvoje mame, preveč. Je fant sploh zaposlen, je starejši od tebe in koliko let? Je mlajši od tebe?
"No Hope" zakaj misliš, da mama pretirava? Iz napisanega tega ne morem zaključiti, jaz vidim samo, da mamo skrbi za hčerko. Pa tudi prikazati fanta v najlepši luči ni rešitev. Fant je takšen kot je, pa saj ga mama pozna. Pretiravati s hvalami na račun fanta je dolgoročno prej slabo kot dobro.
Svetovalka ti je napisala, da se na koncu odločiš vendarle samo ti. Drži! Ti pa svetujem, da fantove lasnosti tehtaš. Dobre in slabe. Če prevladujejo slabe lasnosti ali četudi ne, so pa takšne, da bi dolgoročno vplivale tudi na tvoje življenje, potem dvakrat premisli kaj boš storila. Da ti nekega dne ne bo žal, ko bo že prepozno.