živjo,
Rabim vaš nasvet in tudi pomoč. Gre za to da je moja simpatija ugotivila da sem vanjga preko engea njegovga prijatlja.Ko je moja simpatija to slišala (pač da mi je všeč) so mi vsi na mojem treningu govorijo predvsem fantje, da je moja simpatija rekla da mu nism všeč. Zdaj pa nevem kaj naj naredim še, večkrat sem želela iti do njega da bi se o tej situaciji pogovorila ampak me je bilo ful sram iti do moje simpatije ker pač ve da sem vanjga. Mi lahko svetujete kaj naj naredim da se ne bom predvsemi osramotila.Pa da vam še povem sem zelo sramežljiva oseba.
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvojo stisko in neprijetne občutke, ki ti jih je povzročila ta situacija. Ne glede na to kaj si slišala od drugih, ne veš kaj si tvoja simpatija zares misli. Zdi se mi, da si sama zgoraj predlagala odlično rešitev - stopiti do njega in se o tem pogovoriti. Ne veš pa kako bi to storila, saj ti je neprijetno.
Popolnoma normalno je, da se tako počutiš. Morda te je strah zavrnitve ali občutka osramočenosti. Načinov kako se lahko s fantom pogovoriš je veliko. Lahko mu npr. napišeš sporočilo in ga povabiš na pijačo/sprehod, za pomoč prosiš prijatelja/prijateljico ali do njega stopiš osebno. Svetujem ti, da prej razmisliš kaj mu boš povedala ali si celo napišeš govor. Tako boš točno vedela kaj povedati in boš tudi manj nervozna.
Žal ne morem napovedati kako se bo fant odzval, saj ne vem kakšna čustva goji do tebe. Vsekakor pa se boš iz te situacije nekaj naučila. Vse se zgodi z razlogom in tudi zate obstaja nekdo, ki te bo imel neizmerno rad.
Če bi rada še kaj delila z menoj, se še oglasi.
Srečno,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja