Nevem sploh kako to zacet sam pac ne maram se glih. Ni mi vsec kako zgledam pa vcasih se eni tudi na mene spravljajo neki starejsi letniki na soli da sem grda pa take stvari in nevem komu povedat ker ne poznam te ljudi, nikoli nisem se pogovarjala z njimi in tudi ce bi povedla kateremu od profesorjev mi pomojem ne bi znali pomagat ker te ljudi sploh ne pogledam dejansko da bi lahko vedela kdo so. Pocasi zgubljam voljo po vsem in nevem vec sploh kaj narediti (ja jih ignoriram pa se nic ne spremeni)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Pri tvojem sporočilu sem opazila, da proti koncu omenjaš, da izgubljaš voljo. Verjamem, da ti je težko, a želela bi poudariti, da si kjub temu zbrala moč in nam pisala. To je pomemben in pogumen korak, ki kaže na to, da si pripravljena delovati v smer sprememb.
Če tvoje sporočilo prav razumem, doživljaš občutke nemoči in žalosti zaradi opazk, ki si jih deležna v šoli, prav tako pa nimaš najlepšega mnenja o sebi. Lahko razumem, da ti je ob tem težko in se ti zdi, da se ne moreš na nikogar obrniti. Vesela sem, da si se nam zaupala. Da bom bolje razumela tvojo situacijo pa bi kljub temu prosila, da mi poveš še kaj več.
Ali si se glede opazk, ki jih prejemaš s strani višjih letnikov, že komu zaupala? Se lahko spomniš na koga, ki bi se mu lahko? Ni nujno, da je to profesor ali profesorica, lahko je katerakoli odrasla oseba, ki ji zaupaš. Verbalno nasilje, ki si ga deležna, nikoli ni vredu in to, da se nekomu zaupaš ne bi bilo narobe. Pomisli tudi ali se lahko za oporo obrneš na prijateljico ali prijatelja?
Praviš tudi, da se ne maraš in ti ni všeč tvoj izgled. Predstavljam si, da ti je ob tem zelo težko. Vabim te, da razmisliš tudi o lastnostih, ki so ti na tebi všeč. Za začetek ti jih ni potrebno našteti veliko, poskušaj najti vsaj eno ali dve (več kot to je prav tako dobrodošlo). Pri tem se ti ni potrebno osredotočiti samo na svoj izgled. Razmišljaj tudi o svojih drugih lastnostih in spretnostih.
Vem, da sem ti postavila kar nekaj vprašanj, a bom vesela, če na njih po svojih najboljših močeh odgovoriš. Tako si lahko bolje predstavljam kaj doživljaš in ti poskušam pomagati. Vesela bom, če boš z mano še dalje delila svoje razmišljanje in občutke.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)