Obiskujem prvi letnik bgimnazije. Moje ocene so katastrofalne, ker se mi ne da ucit. Sele sedaj sem spoznala da me ta smer niti malo ne zanima in tudi prevec je tezka in obsezna snov za mene. Zelo se zelim prestaviti na turisticno smer, saj sem ze v tej smeri tudi prej razmislala ampak nisem potem sla na turisticno ker sem mislila da bo gimazija za mene. sedaj na turisticni ni vec prostora za nove ucence. vem pa da seje nekaj ucencov ki je najprej obiskovalo kuharsko smer, kasneje lahko prestavilo na turisticno. zelo se zelim prestaviti a nevem kaj narediti, vem pa da nocem naslednje leto iti ze spet v prvi letnik.kot sem ze prej omenila imam zelo slqbe ocene. najverjetneje bomimela popravca iz matemtike ki mi zelo ne lezi in se profesorica nezna razlagati snovi, zgodovine in mogoce se iz kaksnega predmeta. res nevem kaj narediti ampak vem dabi zelo rada sla na turisticno. prosim za pomoc. drugace pa imamo gimnazijo na isti soli kot je turisticna in gostinska
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, diva!
Praviš, da si ugotovila, da nisi na pravi srednji šoli. Spoznala si, da te smer, ki jo obiskuješ, ne zanima, hkrati pa se ti zdi snov pretežka. S tem seveda ni nič narobe in dobro je, da si to ugotovila že dokaj na začetku srednješolskega izobraževanja. Zanima te turistična smer, o kateri si tudi sicer že razmišljala pred vpisom. Svetujem ti, da se o morebitnem prepisu na drugo smer posvetuješ kar v šolski svetovalni službi. Dogovori se, kdaj lahko prideš na posvet in predstavi svoja razmišljanja ter želje. Verjamem, da ti bodo znali pomagati in te ustrezno usmeriti. Boš pa v vsakem primeru verjetno morala ponovno obiskovati prvi letnik. Tudi o tem se pozanimaj pri svetovalni delavki oz. delavcu. Oglasi se čim prej, da skupaj lahko poiščete možne rešitve. Svetujem ti, da se pogovoriš tudi o ostalih scenarijah, ki bi bili potencialno možni, v kolikor se s prepisom na turistično šolo ne izide.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije