Obiskujem prvi letnik biotehniske gimnazije, in ugotovila sem da gimnazija ni zame saj je prevec ucenja in poudarek je na laboratoriju in mikroorganizmih kar me ne zanima. Hotela sem se prepisati na turisticno solo, ker me zanimajo jeziki ampak ni vec prostora. Res nevem kaj narediti. Razmislala sem ce bi se mogoce prepisala na zdravstevno solo, saj me zanima kako je zgrajen clovek in teme ki jih obdelujejo tam in tam imam prijatelje a nevem kaksne moznosti imam potem za poklice in strah meje prakse, saj vsi govorijo da je grozna. Ali se drugace lahko gre na kaksen studij ki je povezan z turizmom ce si obiskoval zdravstevno solo? in kaj mi priporocate da naredim. Hvala
• an
anonimno
Lep pozdrav
tudi jaz obiskujem srednjo zdravstveno šolo in načeloma iz turistične šole ravno nemoreš priti na študije za zdravstvo.. mislim da bodo letos ali naslednje leto tudi ukinili 5 predmet zato je tudi za obiskovalce 4letne zdravstvene sole tezje da pridejo na studije razen ce bodo res odlicni ali pa imeli dobre ocene. praksa ni tako slaba kot vsi pravijo nasplosno se moras nauciti par stvari in komunikacije z ljudmi da se pripravis na sluzbo. seveda pa ce te zdravstvo res zanima se vpisi dokler je se cas.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
si si pogledala kakšen je učni načrt za naslednja leta šole, ki jo obiskuješ? Morda pa bo prihodnje leto prišla snov, ki te bo bolj zanimala.
Če pa si prepričana, da ta šola ni zate, ti predlagam da pretehtaš možnosti, ki jih imaš. Premisli, kaj te zanima, kje se vidiš v življenju in na podlagi tega izberi šolo, ki bi ti ustrezala. Če imaš željo študirat, imaš na spletnih straneh šol objavljene vse programe ki jih ponujajo in tudi pogoje za vpis. Vedno imaš možnost tudi kasnejšega opravljanja maturitetnega tečaja, s katerim prideš do splošne mature, ki je po nekod pogoj za vpis.
Glede zdravstvene šole in prakse, si pa že dobila odgovor, da ni tako grozno. Če te kaj takega zanima, sem prepričana, da se boš veliko naučila in kasneje našla tudi primeren študij za naprej. :)
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike