Prosim pomagajte se počutim totalno zgubljena. Če bi študirala angleščino me skrbi da ne bom dobila službe. Je kakšna možnost dela od doma? Oz. na katero smer morem it da potem lahko delam od doma? Upam da mi lahko odgovorite.
Drugo vprašanje pa je kako naj se ne pustim fantom da me izkoriščajo? Občutek imam kot   da me vsi želijo samo za kratek čas. Težave imam obdržati neko stabilno zvezo in hitro lahko tudi zgubim voljo in potem fanta itak ne briga in gre k drugim. Zakaj je to tako težko. Še vedno živim pri starših čeprav so nekateri mojih let že na svojem ali pa študirajo drugje. Zaradi finančnih težav to pri nas ni mogoče. Zelo  hitro se tudi utrudim tezave imam z koncentracijo in zjutraj ne funkcioniram. Jaz pa nevem kako naj se osamosvojim če niti fanta nimam oz. ne dobim službe ki si jo želim.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zapisala si, da si totalno izgubljena. Dve temi odpiraš - (1) študij angleščine, izbira študija  in možnost dela od doma, (2) vzpostavljenje in vzdrževanje partnerske zveze, v kateri se boš ti počutila dobro in ne bodo prisotni občutki izkoriščenosti. Temu pripenjaš še občutke sramu in nemoči - živim pri starših, finančni status mi ne omogoča osamosvojitve.
Študij izberi po svojih interesih, zmožnostih in ciljih. Po zaključku in pa tudi sicer med nijm lahko v okviru študentskega dela preizkusiš različne oblike dela, tudi delo na domu.  To se boš vse dogovarjala z delodajalcem. Razmisli kaj bi lahko poskusila - morda prevajanje, lektoriranje ..to vse lahko počneš v domačem okolju. Tudi delo si lahko skozi dan razporediš, tako da bo zate bolj ustrezno.
Razumem, da si želiš zadovoljujoč partnerski odnos. Predhodno pa je pomembno, da v ta odnos prihajaš z občutki lastne vrednosti in zmožnosti postavljanja mej, tudi izražanja - ja, to mi je ok; ne, to mi ni ok. Tu te vabim, da razmisliš o videnju same sebe, kaj pri sebi ceniš, česa ne, kaj bi veljalo okrepiti. Začni z majhnimi koraki, nikar pa iz te želje preiti v podrejen položaj.
Nekateri gredo na svoje prej, drugi kasneje. Vsi nimate enakih pogojev, zmožnosti. Poskusi to razumeti in k temu cilju sledi po majhni korakih. Najprej pa okrepi sebe. V pomoč so ti lahko prispevki na To sem jaz, področje samopodobe, ter zvočna gradiva z samopomoč.
Podpiram te, da krepiš sebe in postavljaš meje svojega intimnega prostora.
Lepo te pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja