živjo,
Rabim eno vašo pomoč.Pač gre za to da mi je všeč en fant iz mojega treninga pa žal nevem kako bi začela pogovor.Večkrat sem razmišljala če je prav da ga nagovorim sam me je ful strah.Strah me je pa njegove reakcije oz. kako bo reagiral.Zanima me pa tudi če je prav da bi ga kdaj nagovorila tako da bi ga vprašala če bi šla kdaj skupaj hoditi v naravo,ker on res obožuje adrenalin in šport.
lep pozdrav
Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Zdravo športnica!
Saj veš, kaj pravijo – če ne poskusiš, ne moreš vedeti! To, da nagovorimo svojo simpatijo, pogosto res zahteva kar veliko poguma. Navadno nas je strah, občutek pa je povezan s tem, kar opisuješ tudi sama. Strah nas je reakcije oz. odziva naše simpatije, saj se lahko zgodi, da bomo zavrnjeni. Takrat pa se navadno počutimo slabo. Svetujem ti, da se vprašaš, kaj je najhuje, kar se lahko zgodi v primeru, da fanta povabiš v naravo. Verjetno je najhuje to, da se na tvoje povabilo ne bo odzval. Prepričana sem, da boš tudi tak odgovor lahko sprejela, pa čeprav morda šele čez nekaj časa. Sprva ti bo morda nekoliko neprijetno, kasneje pa se boš z njegovim odzivom sprijaznila in negativni občutki bodo postopoma izginili.
Zamisli pa si tudi, kaj se lahko zgodi v najboljšem primeru. S fantom bi šla lahko skupaj na druženje v naravo. To bi bilo res super, kajne? Morda lahko poskusiš tako, da fanta sprva samo ogovoriš in vidiš, kako reagira. Pozorna si lahko na to, ali je zainteresiran za pogovor s tabo, opazuješ lahko njegov izraz na obrazu ipd. Na sprehod v naravo ga lahko povabiš tudi kdaj kasneje, ko se boš pri pogovoru z njim že počutila bolj suvereno in bo tako vse skupaj lažje.
Držim pesti zate!
Lea Kopač, dipl. psihologinja (UN)