Torej star sem trinaj in ze ko sem bila majhna je mami imela izgorelost in okm povezan s cistoco vecino casa je nisem vidla pa s ocijom sta se vs cas kregala to se ke dogajaola itenzivnovno kakih 6 let dogajalo se je tudi ogromno kricanja kreganj to leto se je zacelo koncno malo pomorjati potem pa je mami zacela piti zanika ceprav da ga veliko popije slisala sem ko se je s prijatelico pogovarjala in je rekla da na dan popije vecja 2 do 3 kozarca vina nevem ce je to veliko saj me mami spravlja v dilemo saj pravi da ni in vs cas zanika in pravi da se samo lazem sicer pa pije samo zvecer in me ne ogroza samo zelo neprijetno je potem sem janurja zbolela za anoreksijo takrat sem se tudi rezala ceprav nw z razlog da bi hotla umret ampak pomoje bol s pozornosti potem sem sla do solske psihijatrinje in je rekla da povedala starsom in smo odsi k zdravniku moja mami je tqkrat nehala pit ampak nprimer jezna je bila ce bi to omeninla psihologu za njeno pitje moje težave pa je povedala prijatelica moji tetam pocutim se ful slabo ker mam kd da usi vejo use u meni in ne zdi se mi ne ferda je mami to komu povedla saj sem njeno skrivmaost u meni drzala 6 let nevem kaj naj naredim grlede vse situcije k se zdaj dogaja in glede mami saj ji zamerim a jo imam rada zdaj je nekak uredu?
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
Najprej hvala za zaupanje. Tvoja situacija ni rožnata, predvsem tudi zato, ker imaš komaj 13 let. Tvoja mama ima resne probleme. Toda ti nisi za njih kriva, niti jih ne moreš reševati, niti nisi za njih odgovorna. To je njena naloga in tvojega očeta. Skratka, to je naloga in odgovornost odraslih. Hudo je, da se ti problemi odražajo na tebi, še otroku, staremu 13 let. Žal nisi edina. Preveč otrok se srečuje s podobnimi situacijami.
Zato je popolnoma pravilno, da si poiskala strokovno pomoč in zato ti lahko samo čestitam. Le tako naprej.
Tudi to, da imaš do mame dvojne občutke (zamero in ljubezen) je normalno, glede na to, kaj preživljaš. Tvoja anoreksija in rezanje sta zgolj klica na pomoč in ne vzbujanje pozornosti.
Zato ti toplo priporočam, da redno nadaljuješ obiske pri strokovnjaku, ki ti bo pomagal, kako se soočiti s težavami, ki jih imaš. Ko bo težko, lahko pokličeš na Tom telefon 116 111 (za otroke in mladostnike ) od 12. do 20. ure.
Zdaj sta na prvem mestu tvoje življenje in zdravje. Ja, tu pa si odgovorna. Za zdravje tako, da boš še naprej v stiku z ljudmi, ki jim zaupaš (psiholog, šolska svetovalna delavka in morda še kdo, ki ti je blizu). Za življenje pa tako, da boš poskrbela za soliden uspeh v šoli, da boš morda našla dejavnosti, ki te veselijo (npr. šport, kultura, pomoč drugim, itd.) . Tako boš ugotovila, da je lahko poleg družine tudi življenje izven nje in da zna biti lepo.
Iz vsega srca ti želim, da boš lahko družinske probleme presegla, da te ne bodo zaznamovali in da boš odrasla v osebo, ki bo ponosna nase.
Prav prisrčen pozdrav in vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja