Hejjj
stara sem 13 let in hodim v 7.razred. Letos januarja je na šolo prišel en nov učenec. Najprej sem mislila da je 8. Razred ampak je 6. Kasneje sem izvedela da je letnik 013 in da bi mogel bit 7. Razred ampak je zaostal zaradi jezika(iz Ukrajine je). No ta fant mi je bil že dolgo všeč in se sklenila da morem nekaj naredit. Začela sma si snapat na snapchatu. To je trajalo kak teden potem pa m je kar naenkrat blokiral. Nic ni rekel samo blokiral in se delal kot da nic ni blo in me sploh ne pozna. Najprej sem bila ful jezna na njega (in sem se zdaj), ampak res nevem kak naj naredim. Rekla sem si da ga bom samo pozabila, ampak ne morem. Vsak dan ga vidim na hodniku in si preprosto ne morem pomagat. Še vedno mi je všeč aampak sem po drugi strani še vedno jezna na njega. Ne upam se pogovarjat z njim. Mi lahko prosim pomagate?
lp
Mariborčanka
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo zgodbo. Povsem razumljivo je, da si jezna, da te je fant blokiral na socialnih omrežij, ampak si hkrati še vedno želiš nadaljnjega stika z njim, saj ti je še vedno všeč. Čustva so lahko včasih precej pomešana.
Glede na to, da se je fant nedavno vključil v vašo šolo je mogoče, da je bolj negotov, sramežljiv in zmeden, predvidevam, da zaradi novega jezika tudi slabše razume sporočila. Zapisala si, da se ne upaš pogovarjati z njim, vendar te hkrati to precej muči, sploh ko ga srečuješ v šoli. Zato mislim, da boš pravo pojasnilo lahko dobila le, če ga o tem povprašaš. To lahko storiš tako, da počakaš na primeren trenutek, ko nista obkrožena z veliko sošolci, pogumno pristopiš do njega in mirno, prijazno in brez obtoževanja poveš, da si opazila, da te je blokiral na Snapchatu in da bi rada razumela zakaj. Dodaš lahko, da te je to prizadelo in precej zmedlo. Vem, da se to sliši precej strašno, sploh, če se v živo še nista pogovarjala, vendar verjamem, da nosiš v sebi dovolj poguma in imaš motivacijo za to, da ga direktno povprašaš. Misliš, da bo šlo?
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije