Kaj narediti, če razmišljaš o najhujši stvari?
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljen, J,
pravkar smo prebrali tvoj zapis.
Poskrbeli bomo, da do jutri prejmeš odgovor strokovnjaka.
Veseli bomo, če nam napišeš še kaj več o svojih mislih, svoji stiski? Lahko tudi na e naslov: tosemjaz@nijz.si.
Ostani povezan z nami.
Medtem, ko čakaš na odgovor, ti sporočamo še druge vire pomoči v stiski:
https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Lep pozdrav iz uredništva!
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zastavil vprašanje.
Tudi jaz bi te prosila, da kaj več poveš o svoji stiski, mislih, občutkih, saj ti bomo tako lažje pomagali. A mi lahko napišeš, kaj je pripeljalo do teh težav in s kakšnimi izzivi se soočaš?
Na linku, ki ti ga je poslalo uredništvo, boš videl veliko možnosti, ki jih lahko uporabiš v primeru samomorilnosti. Toplo te vabim, da jih uporabiš. TOM telefon je recimo zelo dober za primer samomorilnih stisk, tako da bi morda lahko poklical in se pogovoril s svetovalcem. Kot vidiš, so na razpolago še druge linije v stiski, lahko poskusiš, katera bi ti najbolj ustrezala. Zelo bi ti priporočala obisk psihologa, linke za brezplačno psihološko pomoč, pa najdeš tukaj:
Centri za duševno zdravje odraslih – obstajajo na večih lokacijah po Sloveniji,  ob kliku na link boš videl, če je katera blizu tebe, pol pa jih lahko pokličeš in se naročiš. Za to ne rabiš napotnice:https://www.zadusevnozdravje.si/kam-po-pomoc/centri-za-dusevno-zdravje/odrasli/#seznam
Na voljo pa so še brezplačne svetovalnice Centra za psihološko svetovanje Posvet - jih je več po Sloveniji, tudi tukaj ne rabiš napotnice, poglej pa na njihovi spletni strani, katera ti je najbližje: www.posvet.org
Upam, da ti bodo ti nasveti v pomoč, vseeno pa si lepo vabljen, da se nam še oglasiš in kaj več poveš o sebi.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije