Hey.
Pač jst sm zafrklna čist do konca. Bla sm u enga tipa in sm mu dala listk za valentinovo in sm se pol ful grozn obnašala in bla otročja. To je blo prejšne leto. Ampak res sem bla ful u njega in mi ni useeno in sm res use zafrklna. In pol sm prek brata dubla od njega telefonsko in mi je enkrat nehal odpisovati zarad osebnih razlogov...
Zdj pa sm spoznala od njega sestrco in je ful prjazna in se štekave čeprav je 3 leta mlajša od mene in ve da sem bila v njenega brata in use.
Ampak problem je, ker si ful želim tipa za prjatla in z nji sva mela res veliko skupnega in bi bla res lahko dobra prijatelja AMPAK sm use zafrklna in ve kdo sem in ve moe ime in use in sm se mu opravičla prek sporočil in uprašala za pratlstvo in ni nič odpisu zaradi dogodka, ki se je zgodil prej...
Ampak jaz se mu res hočem upraviči in bit le prjatlca vendar nimam možnosti. Če bi pristopila do njega bi mi na moja vprašanja odgovoril zaradi vljudnosti.
In zdj hočm jz it na isto šolo kukr je šel on, kr pač siželim jit že od 5 razreda in nočm it ta zarad njega... sam ga bom pa tam srečevala in mi bo ful žau za vse kar se je zgodl in use in me bo spraulal u jok k ga bom vidla. že zdj skor jokam k pomislm na prejšne leto, na njegovo valeto, kaj sm use zasrala in zdj se bi rada le skesala in bila prjatlca z njim vendar to ni fer do njega.
Rada bi bila prjatlca z njim še letos sam nimam upanja. prosim za nasvet. Drgač pa je ful ured oseba. Res ured. In je ful spoštliv in use. Nevem kaj naj!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če te prav razumem, praviš, da ti je hudo, ker želiš postati prijateljica s fantom, ki ti je bil všeč, vendar se mu ne moreš približati. Prav tako želiš po končani osnovni šoli nadaljevati na srednjo šolo, ki jo trenutno fant obiskuje in meniš, da ti bo predstavljalo težavo, da boš fanta vsak dan v šoli videvala.
Najprej bi ti rada povedala, da si pogumna, da si fantu, tvoji simpatiji, preko sporočila, sporočila svoja čustva - deliti svoja iskrena občutja, ustno ali preko pisane besede, od nas pogosto zahteva veliko truda in poguma in je znak iskrene in dobre komunikacije - za to si lahko ponosna nase.
Na tem mestu bi te rada vprašala, kaj je tisti dogodek, zaradi katerega se želiš fantu opravičiti? Če bom imela več informacij o tem, ti bom lahko lažje predlagala, kaj lahko v takšni situaciji storiš.
Glede na to, kar si mi povedala o celotni situaciji, ti priporočam, da vseeno stopiš do njega ali pa mu napišeš sporočilo, kjer z njim deliš svoja iskrena občutja - odkrita komunikacija je najboljši način, da nekomu pokažeš svoje namere oziroma da pojasniš svoje misli in pretekla dejanja. Če se pa še vedno želiš z njim spoprijateljiti, pa ti predlagam, da začneš s preprostim pogovorom, kjer si pozorna na njegove interese, pogovor vzdržuješ z dodatnimi vprašanji o tem, kar ti je odgovoril, z njim vzdržuješ očesni stik in imaš rahel nasmešek na obrazu (seveda, če je tema pogovora temu primerna). Tudi ti z njim deli svoje interese in zanimanja - morda imata veliko več skupnega, kot se zavedata in se bo tako med vama razvilo lepo prijateljstvo. Vedno pa mu lahko nameniš kakšno lepo misel, kak kompliment - prijazna beseda seže daleč.
Upam, da sem ti uspela odgovoriti na tvoje pomisleke. Če pa imaš zame še kakšno vprašanje ali pa želiš z menoj deliti več informacij, sem ti na voljo.
V upanju, da se situacija izide tebi v prid, te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)
De
Deklič
Takrat, ko mi je nehal pisat sm mu po nesrec poslala, če želiš se lahko kdaj dobiva in namesto da bi kliknila zbriši se kliknila pošlji. Potem sem mu pa oktobra poslala
Ej sory za listek za listek za valentinovo. Bl kt manj je biu misln za foro. Ja ampak mi je blo pol nerodn. Drgac tvoje podatke sm zvedla prek... Pa uno sporocilo je blo mislenu prjatlsku ampak pozab use skup. Tvojo fonsko sm dubla prek... Sory. A sva lahk prjatla?
In pol še vedno ni nč odpisu.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Hvala za tvoj odgovor in dodatne informacije o sporočilu, ki si ga fantu poslala.
Včasih se zgodi, da ljudje potrebujejo več časa, da na sporočilo odgovorijo, včasih pa morda sploh ne vedo, kako se na sporočilo odzvati. V tvojem primeru predpostavljam, da fant verjetno ni vedel, kaj naj na tvoje sporočilo odgovori. To pri komunikaciji z drugimi ni najbolj zaželena stvar - kljub temu da včasih na kakšno sporočilo ne želimo odgovoriti ali pa ne vemo, kaj bi odgovorili, se poskusimo potruditi osebi odgovoriti.
Kot si zapisala, si mu celotno situacijo in svoja občutja razložila v sporočilu. Ker pa tvoje sporočilo ni prejelo odziva ti predlagam, da mu v kratkem pošlješ še kakšno sporočilo, kjer ga povabiš k pogovoru ali pa na kakšno srečanje. V sporočilu odkrito spregovori o svojih občutkih in želji, da bi se želela z njim srečati, ker (kar si v prejšnjem sporočilu meni povedala) se ti zdi, da je prijetna oseba in bi cenila njegovo prijateljstvo. Na takšna odkrita sporočila se ljudje bolj verjetno odzovejo.
Če ti lahko odgovorim še na kakršnokoli vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo bodi!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)
de
deklič
JA.
še vedno ga nisem pozabila. res sva imela veliko skupnega. ampak jst valda use pokvarm.
Zdj me zanima če je možno, dsa je on blokirau moo fonsko? Ali bi potem jaz to videla? Nekako rečmo sm prpravlena še enkrat govort z njim. Ampak kaj naj mu rečem?
Ali nisem šla že preko njegovih mej?
Ali bo mislil da sm obsedena z njim?
Sploh nevem kva si bo mislu o men k me bo vidu brez da se bi menla. Shujšala sm, pobarvala sm si lase na balayage, on pa ima rad naravne punce.
Ali bo opazil razliko in bo mogoče kaj razmišlal o meni? Se mu bom vrnila v spomin? Pa se nisem spremenila zaradi njega, ampak kr sm jst tko hotla da ne bo pomote. Končno sem sama sebi všeč.
Ali sem že pripravljena, da ga bi videla?
Ali bo to odprlo stare spomine?
Res ne vem. rada ga bi za prijatelja ampak če on to noče moram jaz nehat? Mar ni tako? Res mi je žal za vse, ampak ne smem bit vsiljiva. Res nevem kaj naj. Zato sem se še zadnjič obrnila na vas.
Upam da se ne sliši, kakor da sem obsedena z njim.
Res je dobra oseba in vse. nevem kaj naj še rečem. želim mu veliko sreče in da najde prave dobre prijatelje (če že nisem to jaz)
Uredništvo
Sara Holjević
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Lepo je spet slišati od tebe. Z veseljem ti odgovorim na vprašanja, ki si jih postavila.
Napisala si, da o fantu še zmeraj razmišljaš. Ne skrbi, ne zveni, kot da si z njim obsedena. Ljudje, ki so nam pomembni in do katerih gojimo določena čustva, ostanejo v naših mislih in spominih še dolgo časa po tem, ko niso več v naših življenjih. Vsak potrebuje svoj čas, da se z odsotnostjo sprijazni.
V tem času pa se porajajo mnoga vprašanja, kot si tudi sama napisala. Srečanje s fantom bi verjetno odprlo stare spomine, to je nekaj normalnega. Na tem mestu moraš sebe vprašati, ali si spomine želiš obujati in če vidiš resnično vrednost v ponovnem kontaktu z njim. Kot si omenjala, namreč tudi sama nekako dvomiš v smiselnost ponovnega kontakta. Pri tem imej v mislih, da je odnos med dvema posameznikoma zmeraj dvosmeren - sama si lahko želiš njegovega prijateljstva, vendar si mora tega želeti tudi on.
Predlagam, da svoja čustva in občutke zapisuješ na papir, vse misli pa lahko oblikuješ kot pismo, ki bi ga namenila fantu. To pismo lahko shraniš, lahko pa pismo ratrgaš in se s tem simbolično osvobodiš vseh misli in pomislekov.
Praviš tudi, da si nekoliko spremenila svoj videz in da je bila to tvoja lastna želja ter da se nisi ravnala po mnenjih drugih. Veseli me, da ti spremembe, ki si jih naredila, ustrezajo, čeprav sem prepričana, da si bila čudovita tudi prej. Pomembno je, da se v svoji koži počutiš dobro.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem tukaj zate.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)