Zdravo
Pišem vam ker nevem kaj je z mano narobe.To se mi  že dogaja nekaj časa:
-Pred 2 letoma sem cel čas imela občutek,kot da me nekdo ali nekaj opazuje.To se je zdaj nehalo
-Če strmim v steno(ali na katerokoli površino) se velikokrat zgodi, da vidim neko dogajanje npr.zadnjič sem videla žensko z dežnikom ob jezeru in začela je leteti
-Slišim stvari, ki niso resnične (enkrat sem slišalla, da se je nekaj razbilo amkak se v resnici nič ni razbilo, in enkrat sem slišala da je neznan glas zaklical moje ime.Bila sem sama v sobi
-Pogovarjam se s sabo kot da bi se z nekom drugim na glas
Je to normalno?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zanima me, če se ti to slučajno dogaja ko si pod vplivom psihoaktivnih substanc (npr. kajenje trave)? Ne obtožujem te ničesar, da ne boš narobe razumela, a so te zaznave, ki ji opisuješ lahko posledica tega, zato preverjam.
Kako dolgo pa se ti to že dogaja? Si o tem o teh vidnih in slušnih zaznavah že komu povedala? Zdi se mi zelo smiselno, da bi to nagovorila. Bi ti bilo sprejemljivo oditi do osebnega zdravnika in mu povedati o teh stvareh?
Ti občutki niso ravno običajni in bi bilo potrebno raziskati zakaj se ti to dogaja. Si predstavljam da te zna to močno ovirati v vsakodnevnem življenju in je fino, da poiščeš pomoč.
Kakšen se ti zdi moj predlog? Lepo vabljena, da se še javiš.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije