Ze nekje 2 tedna se mami pa ati ne pogovarjata no pac sta se takrat skregala in od takrat naprej se ne pogovarjata in zej ne vem kaj bo pac ful me je strah po eni strani da bota sla narazen po drugi pa bols ker mi ni vec usec da smo tih pr mizi ko je mo sej to je ponavadi samo med vikendi ker med tednom imama z bratom kosarko in druge stvari ampk tud nasplosn se ne pogovarjata in nevem ka naj zdej nardim
hvala in prosim za odgovor
Uredništvo
Andreja Lamut Gazvoda

Odgovor svetovalca:
Živijo,
razumljivo je, da te je strah in da ti je neprijetno. Ko se starša ne pogovarjata, je doma hitro čudno in napeto, sploh če traja dlje časa.
Pomembno je, da veš, da to ni tvoja krivda. Odrasli imajo svoje težave in prepire, ki niso odvisni od otrok, tudi če se ti tako kdaj zdi. Čisto normalno je, da se bojiš, da bi šla narazen. Veliko otrok to pomisli, ko se starši skregajo. Ampak prepiri še ne pomenijo nujno, da bo res prišlo do ločitve. Včasih odrasli rabijo čas, da se pomirijo in stvari razrešijo po svoje.
Moj predlog je, da če se počutiš dovolj varno, lahko enemu od staršev poveš, kako se počutiš (npr. “meni je res težko, ko se ne pogovarjata”). Tudi to, da ti je neprijetno pri mizi in da bi si želela, da bi bilo drugače, je popolnoma razumljivo. Ni treba, da si sama v tem. Pogovori se z nekom, ki mu zaupaš (prijateljica, sorodnik, šolska svetovalna služba). Ne zadržuj vsega v sebi, saj sta strah in stiska čisto normalna v taki situaciji. Če se bo situacija nadaljevala ali te bo vedno bolj obremenjevala, je čisto ok, da poiščeš pomoč odrasle osebe, ki ji zaupaš. Že to, da si napisala, kaže, da ti je mar in da znaš poiskati pomoč, kar je res pogumno.
Drži se.
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. Soc. Pedagoginja