rabimm nujno nekooo pomocc prr mojmuuu crushuuuu vem d bo malce cudno za slisat ampk ja : moj crush se klice gorazd in je namrec 6 razred jaz pa 7 ja vem leto razlike sva ampk nc tazga ztu kr age is just a number if there is love so ja on je malo oz veckrat nesramen do mene govori mi grde reci npr: da sm grda, cudna, da smrdim, da sm debela, da me ne mara da mu grem nazivce okj tu me lihk ne moti razn tega d je nesramen ampak nerazumem drugo njegovo stran : pogosto me na kosilu pogleda za kaksne 2-3 sekunde in ko greva mimo drug drugega se samo z ocmi spogledava ( ma tu je normalno ) pol ko sm v blizini njega al stoji kot kip in spogleduje proti meni ali dela neko drugo stvar npr je na telefonu skace al neki se pogovarja in je rdec ku paprika ucasih se tut tko kej nasmeje. Bom dala 2 primera kr mi je njbol blo usec kr se je zgudlo med nama :
1. bila sm na kosilu in 1x me je pogledu ma sm mislila da se motim pol me je 2x pogledu in se nisem motla kr sm ga vidla in njega nazaj gledala pol se je pa nasmehnu in hitr like niti 3 sekunde ni blo umaknu pogled pol pa mi je na callu ( od njegovega prijatelja ) ko sm ga uprasala zkj me je gledu,reku d me je gledu kok sm bla grda in js sm mu rekla ce biti bla grda me nebi gledu in pol je reku zkj te nebi smeu tu mi bloo cudnoo
2. je blo uceri 20.5 sm bla znjimi na trampolinu ( imamo igrisce z trampolini vem supr je ) njegovi frendi so itk bli tm kr brez njih nemore in mi je reku na nesramen nacin d nj ga nehm gledt kr sva se oba gledala direkt v obraz in js sm mu pol zasikala js tebe ne gledm ampak ti mene in pol je on umaknu oz obrnu svoj obraz v drugo stran se zcnu smejat in zardel in v smehu je reku ful prikupno evo ne gledm te. In fatnje so ga zajebavali d je on moj fant in sej veste une reci ane fore in onnn nc ni reku npr dej ustavte se no sj veste d nimam nc plus reko je da ma punco in ni reku nj nehajo
no mene zanima zakajj je tak govori mi da me hjta pol pa je tak pac js mislm d se sam zajebava zmano kr se ostali iz meneee tkuuuu da plissss ce kdu kej ve nj mi tkoj napise kr js zdj nvm al je vame al ni js sm u njega ze skor celo solsko leto in rabim en nasvet o temu pac kaj tu pomen in a je res mozno d je vame alpa da tudi po obnasanju ni. Se opravicujmmmm ka je dolgooo cenee hvalaaaa plsss najjj kduuu odpiseeee i needdd helppp cene sm prvicc tuuu     PrijaviIzbrišiUredi Pred
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila lahko razberem, da si zmedena glede svoje simpatije, da ne veš, kako si razlagati situacije in interakcije z njim. Praviš, da se pogosto srečujeta, v družbi preživljata tudi skupni čas. Odgovora na to, ali si mu všeč, nimam, saj tega zares ne vem, vendar pa se lahko osredotočiva na druga področja vajinega odnosa in na to, ali mu ti želiš povedati, da ti je všeč.
Zaznavam predvsem to, da je fant do tebe pogosto nesramen oziroma te zmerja. Čeprav ti je fant všeč, je pomembno, da se zavedaš, da je zmerjanje in žaljenje nekoga zaradi videza, njegovih lastnosti ali česar koli drugega nedopustno. Kaj se sicer skriva za temi besedami, ne veva, prav tako pa morda tudi to ni mesto, da iščeva možne razlage. Načini izkazovanja pozornosti, naklonjenosti so različni, vendar naj nikoli ne prestopajo meje spoštovanja druge osebe. Razmisli, kako se ob njegovih besedah počutiš? Kaj tebi pomenijo njegove besede? Kako si želiš, da bi se pogovarjal s teboj?
Čeprav si želiš biti v njegovi družbi, preživljati čas z njim, je pomembno, da postaviš meje in mu poveš, kako se počutiš ob tem in da ne želiš, da te zmerja na takšen način. V kolikor si želiš izvedeti, ali si mu všeč, lahko pogumno pristopiš do njega, mu poveš o svojih čustvih in s tem odpreš možnost za pogovor tudi o tem, kako se on počuti glede tebe. Njegovega odziva ne moreva predvideti, vendar pa ti bo ta morda podal jasnejši vpogled v njegovo doživljanje.
V kolikor bi želela še kakšen napotek, se lahko obrneš na našo svetovalnico.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)