živjo
moja prijateljica ima prijatelja. Ko mi je povedala da sta prijatelja in pokazala njegovo sliko sem se zaljubila van. dodala sem ga na socijalnem omrežju. Dodal me je nazaj. Nisem mu upala povedati da minje všeč. pred nekaj dnevi me je blokiral in neznanega razloga. še zdaj sem žalosta. Sezmeraj mi je malo všeč. Kaj naj nareim?
hvala za odgovor.
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila, da ti šele danes odgovarjam na tvoje vprašanje. Vseeno upam, da ti bo moj odgovor kakorkoli pomagal.
Praviš, da ti je všeč fant, ki te je iz neznanega razloga oddal in blokiral, kar te je zelo prizadelo. Razumem, da je lahko takšna izkušnja precej boleča in lahko pusti občutek zmedenosti, zavrnitve in žalosti. Zelo težko je, ko ti je nekdo všeč, pa potem stvari ne gredo tako, kot si želiš.
Da bi bolje razumela tvojo situacijo, me zanima, ali sta si s tem fantom tudi kaj pisala, ali ti je postal všeč zgolj na podlagi videza? Ali tvoja prijateljica ve, da tako čutiš do njenega prijatelja? Si se poskusila še z njo pogovoriti o situaciji?
Povsem običajno je, da nam nekdo postane všeč na podlagi videza, vendar pa je najbolj pomembno, kakšen človek je – ali ustreza tebi? Torej, ali je prijazen, spoštljiv, ali imata skupne vrednote, ali imata skupne interese, ki bi bili podlaga za skupna druženja in podobno. Zelo pomembno je ugotoviti, ali se z osebo, ki jo imamo radi, počutimo udobno in prijetno.
Žal mi je, da te je oddal na socialnih omrežjih. Ali si mogoče uspela ugotoviti, kaj bi lahko bil razlog? Včasih ljudje ravnajo na načine, ki jih ne moremo razumeti. Mogoče trenutno ni bil pripravljen na takšen stik in se je odločil, da se za nekaj časa oddalji ali pa ima kakšne druge razloge, ki sploh niso povezani s tabo. Pomembno je, da se ne obtožuješ. Če sta si na družabnih omrežjih že pisala, lahko razmisliš, ali bi ga na kakšen drug način poskusila kontaktirati in ga vljudno vprašala, ali se je zgodilo kaj, zaradi česar se je odločil oddaljiti. Če pa si prej nista dopisovala, pa lahko povprašaš svojo prijateljico, ali je mogoče kaj govorila z njim. Vendar zgolj, če se ob tem ti počutiš udobno in ti ne povzroča dodatne stiske.
Zapomni si, da čeprav je ta izkušnja bila boleča in te je prizadela, verjemi, da bo čas prinesel nove priložnosti, nove ljudi in nove izkušnje, ki te bodo osrečile. Prišli bodo ljudje, ki te ne bodo kar blokirali brez besed.
Vesela bom odgovorov na svoja vprašanja, da se lahko še nadalje pogovoriva o tvoji situaciji. Če želiš, mi lahko sporočiš, kako se počutiš, in če se je kaj spremenilo.
Drži se! Tukaj sem, če potrebuješ pogovor.
Lara Tušek, mag. psihologinja