Pozdravljeni upam, da vam nebom tratila časa.
Ampak jaz imam zelo čudno življenje. Že od kar sem bila otrok se derem na starše. Spomnim se kako so ne źe v vrtcu sem vpila na njih. In nemorem nehat ampak ju imam zelo rada. Vsem sošolkami hočem dobro ampak nimam prijateljev sploh še neznam pogovarjat če pa grem nekam kjer nikogar ne poznam se čisto lepo pogovarjam z vsemi. Več povem neznancem kot pa družini in prijateljem.Ali pa ko neki slišim Oz. Vidim si naredim predstavo o tem kot v filmu in pol več nevem kaj je resnično in kaj ni. Prav tako občutim včasih da gre čas hitreje vse govorim hitreje, drugi okoli mene govorijo hitreje. Včasih me kar zmrazi ker se zavedam da sem na zemlji v tem trenutko in se mi kr vse ustavi kar poglobim se v misli. Upam da vas nism tratila časa a zanima me zakaj se to dogaja. Že od rojstva nevem zakaj. Upam na odgovor. Lepo se imejte
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Kaj pa te tako razburi pri starših? Ob kakšnih situacijah se dogaja, da se dereš na njih? Za našimi čustvi so določene misli, ki nas privedejo do tega da reagiramo na določen način. Odkriti moramo zakaj reagiramo tako. Bi lahko našla pri sebi kakšne povezave med mislimi, čustvi in tvojimi reakcijami ( v opisanem primeru kričanje)?
Kako pa starši reagirajo na tvoje vedenje in kako so ko si bila mlajša?
Prepričana sem, da se znaš dobro pogovarjati in si ustrezen sogovorec. Z enimi osebami nam sicer komunikacija lažje steče, z enimi težje oziroma pri nekaterih se moramo za dobro komunikacijo bolj potruditi. Ampak to je veščina, narava veščin pa je, da se jih da priučiti in nadgrajevati.
Te občutke, ki ji navajaš - da čas drugače teče, kako dologo se ti že to dogaja? To, da si ustvariš neko zgodbo na podlagi slišanega/videnega bi bilo fino malo bolj podrobno raziskati? Ali imaš samo tako močno domišljijo in si kreativna, ali pa je to že moteče in ovira tvoje vsakodnevno funkcioniranje? Če je temu tako, bi bilo dobro, da se obrneš po pomoč k psihologu. Ali si bila kdaj vključena v kakšno obravnavo pri psihologu/kliničnemu psihologu? Le-ta bi ti pomagala pri tem, da raziščeš vzroke tvojega vedenja in nadalje lažje vplivaš na spremembe, ki bi jih želela s tem v vezi.
Ne tratiš našega časa, absolutno smo tu zato, da vam pomagamo.
Le javi se še kaj, lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije