Kak0 naj povem  da imava z 9 fzl dobr odnos in ker bo to leto odsel s sole ker gre v 1 letnik ga bom ful pogresala .od njega nimam  nic niti tel nitisnepa nc .to je res grozn .prevec mi je nerodno da bi ga prašala za tel al pa kej tazga
• Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če prav razumem, imaš z enim fantom iz 9. razreda dober odnos in te skrbi, da ga boš pogrešala, ker odhaja v srednjo šolo, hkrati pa nimaš njegove številke in ti je nerodno vprašati. V takih situacijah je res lahko neprijetno, ker ne vemo, kako bo druga oseba reagirala. Ampak povsem primerno je, da ga vprašaš za kontakt. Praviš, da se dobro razumeta, zato ni nič čudnega, da želiš ostati v stiku. Veliko takšnih odnosov se konča ravno zato, ker nihče ne naredi tega koraka. Preprosto mu lahko poveš, da se rada družiš z njim ali pa, da so ti vajini pogovori prijetni in bi rada ohranila stik z njim, če se strinja. Tudi njemu verjetno ni čisto vseeno. Razumljivo je, da te je malo strah kako bo reagiral. Vedno obstaja možnost, da ne bo tako, kot si želiš. Ampak če ne vprašaš, se bo stik skoraj zagotovo izgubil. Tudi če ti je malo nerodno, je to ponavadi dosti manjši korak, kot se ti mogoče zdi. Občutek po tem bo verjetno vseeno boljši, ker boš vedela, da si vsaj poskusila. In tudi če se iz tega ne razvije nič več ali ne ostaneta v stiku, to ne pomeni, da vajin odnos ni bil pomemben. Tudi lepi spomini imajo svojo vrednost.
Vse lepo in dobro ti želim.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)