Zivjo mene neki zanima a je to res da ce smo nekomu vsec da nam skus namenja pozornost?? Pa tt a je ok ce si kdaj vzame cas zase pac da ne pise skus pa to
Lp
Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
po navadi osebam, ki nam veliko pomenijo namenjamo veliko časa in pozornosti. Kakšen odnos ima ta oseba do tebe, pa boš mogla ugotoviti sama, saj ti jaz to težko povem.
Vsekakor si mora vsak vzeti tudi čas za sebe in delati še kaj drugega kot odpisovati na telefonu ali računalniku. Tudi ti verjetno (upam) nisi cele dneve in noči na telefonu, ampak imaš še kakšen hobi, se kdaj učiš, družiš s prijatelji, družinskimi člani, greš na kakšen sprehod itd. Vsekakor je normalno (in tudi dobro za zdravje!), da nisi ves čas dosegljiv in se pogovarjaš po telefonu.
Vse dobro,
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike