Zdravo.
Sej ne vem kako naj začnem. Sem v srednji šoli. Že dve leti sem full zaljubljen v sošolko, ki ima drugega fanta. Velikrat gledam njene slike in si tuk zelo želim, da bi bila ob men. Full je težko, ker vem da mi ona te ljubezni ne vrača. Enkrat sem ji že povedal vse kar čutim pa je rekla, da ma sošolca in nima nobenega interesa bit zamano. Občutk mam, da ne bo nikoli minil in nobena druga razen nje ne ne zanima. Ko na cesti vidim kakšen par al pa sploh tiste, ki majo že otroke se vedno spomnim na njo. Moj cilj v lajfu je res met partnerko, s katero bi se mela rada pa mela družino. Doma mamo sicer velik denarja ker ma foter svojo firmo, sam men to nč ne pomen. Sploh me ne oserečujejo mercedesi, pa nove hiše, pa zlate ure, pa srajce, ... Men je sam to pomembno, da bi mel denarja za sprot pa da bi mel partnerko in enkrat otroke in bi se mel fuuuul radi.
Zakaj pride do tega? Kako se osvoboditi tega, da bom enkrat lahko zaživel "normalno"? Bo še prišla kaka, ki bi mi lahko vse to dala?
Hvala že vnaprej.
• Pu
Punca
Hej!
Hocm ti najprej povedat, da k sm tole zacela brat, sm pogruntala da ti je res mar za svoj lajf in prihodnost in tud ce mas vlik denarja ti ne pomen to vc kt druzina. Kr sama tut tko razmislam, te lazje razumem. Stara sem sicer 14 ampak nism vc otrok. Nevem a sam js ze pr 14ih letih razmislam da si zelim met ze npr. cez 10+ let otroke, moža, dobro službo. Predvsem hocem najdit svojo sorodno dušo, s katero bi po prezvela upam da do konca svojga zivljenja. Res bi rada da bi uzivala svoj lajf in imela okrog sebe ljudi k jih mam najrajs.
Mogoc ti to lih nau usec sam ce ti je punca rekla d nc noce met s tabo u tem smislu bi na tvojmu mestu obupala. Vsj js sm. Na žalost. Al pa na srečo, ker  sm po vsem tem zacela skoz bl spoznavat sebe, pa kaj si u resnic zelim met. Tud ce sm mela strt srce od 8 letne večne zaljubljenosti, sem zdej bl močna in se znam postavit zase k se prej nism. To me je ful opoguml in mam zdej že pr 14ih letih svoje življenske cilje katere upam da se mi bojo uresnicl.
Punco bos najdu. Žensk je vlik. Ena bo že taprava. Ce ni zunanjost tok lepa kt prcakujes, je srce najlepši sam najdit ga mors pa z nekom delit❤️❤️.
Lepo te pozdravljam
@ninc
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
opisuješ, da si zaljubljen v sošolko, ki ima fanta. Svoja čustva si ji že zaupal. Sprašuješ se, ali bo še sploh prišla kakšna punca, do katere boš lahko čutil enako. Lahko si predstavljam, da ti je ob tem, ko gledaš svojo simpatijo s fantom, zelo težko. Ker si trenutno zelo zaljubljen, imaš občutek, da boš vedno gojil tako močne občutke do nje in ne bodo nikoli izginili. Popolnoma normalno je, da te trenutno nobena druga punca ne zanima, saj je vsa tvoja pozornost usmerjena le vanjo. Glede na to dejstvo ti predlagam, da svojo energijo usmeriš v svoje hobije, aktivnosti, ki te veselijo, v druženje s prijatelji. S tem, ko boš postopoma svoje misli preusmerjal v druge stvari, bo tvoje življenje postopoma spet postalo »normalno«, kot si sam napisal, da si želiš. Morda pa ravno takrat, ko najmanj pričakuješ, pride mimo nova simpatija, ki še ne bo oddana. Z usmerjanjem svoje energije v simpatijo, ki je v zvezi, lahko samo zmanjšaš možnost za vstop nove simpatije v tvoje življenje. Želim pa te pohvaliti, da imaš glede na svojo mladost že zelo jasne cilje glede prihodnosti. Ko se bo poklopilo vse, boš spoznal dekle s podobnimi cilji ter željami in kjer bo simpatija obojestranska. Vse potrebuje svoj čas. Do takrat pa si zapolni svoje življenje z aktivnostmi, ki te veselijo, z druženjem in vsem, kar te razveseljuje. Tako boš še bolj pripravljen na spoznavanje drugih.
Upam, da ti bo moj odgovor kakorkoli pomagal. Vabim te, da se še kaj javiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Iz
Izgubljeni fant
Pozdravljen!
Prebral sem tvojo spročilo in se čisto strinjam s tabo. Opazim da ti je punca zelo ušeč ampak če te je zavrnila in da te noče imeti v lajfu ti moram tudi jaz nažalost reči da ti priporočam da se ne trudiš zanjo. Glede tega kar si rekel da ti je ljubezen oz. Punca bolj pomembna od denarja pa zelo cenim to in ti pravim da imaš dobro srce in to bo taprava punca opazila na tebi. Pusti času čas punca bo prišla sproti če pa res si želiš met punco oziroma vsaj prijateljstvo te pa vabim k ljubezenskimi zmenki ki jih vodim jaz. Verjame da bi bila dobra izkušnja in dobiš prijateljstvo če te zanima. Sem pa tudi vesel da so tvoji starši uspešni v službi in vsem ker jaz sem doma v zelo revni družini.
Še zadnje besede punca nikje čaka nate in neskrbi dobil jo boš. Našel jo boš. Kdor čaka do čaka. No jaz se od tebe poslavjam želim ti lep večer in če si zaenterisiran mi odgvori.
Lp Mark
• Iz
Izgubljen v vesolju
Zdravo.
Sej drugač ni tko, da mi dnar nč ne pomeni, sam občutek mam, da za to da lahko uživaš v denarju in v vsem kar pride zraven samo takrat, ko izpolnš vse osnovne potrebe - npr. ljubezen in pol skupi uživata v vsem tem.
Sem pa mal nerodno napisu. V bistvu ni nikol rekla, da nima interesa bit zmano, sam zmenla sma se s prjatlam (drugim sošolcem), da jo un vpraše če bi bla z mano, pa se je mal nasmejala pa bla tih. To je blo v prvem letniku. Pol v drugem sta bla s fantom že vs cajt skupi. Sej mogoče če bi mal vztraju bi mi mogoč lh kej uspel, zato ker mam občutek, da je ona z nim bolj iz neke naklonjenosti, zato kr je tapru pa ji je popihu na dušo. Mislm. Tku no se mi zdi, pa tut sošolci so tku mal "pud mizo" povedal, da sem jaz mogoč bolj za njo kot on. Tut on po mnenju mnogih ni glih n vem kua z pogledat, nizek. Sam je pa u redu pob, pa ga nočm prizadet. Pa tut v razredu se nikol nismo kregal pa se noumo zdej zarad tega.
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Tjaša Rola
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen še enkrat,
opisuješ svoje razmišljanje glede denarja. Če prav razumem, razmišljaš o tem, da lahko uživaš v denarju samo takrat, ko izpolniš druge potrebe, kot je npr. potreba po ljubezni. Potreba po finančni varnosti seveda spada med osnovne potrebe človeka. Potreba po varnosti poleg finančne varnosti vključuje tudi občutek fizične, zdravstvene in socialne varnosti. Poleg tega pa za zadovoljno življenje, kot si ugotovil že sam, potrebujemo zadovoljene tudi druge potrebe, kot so potreba po ljubezni in pripadnosti, spoštovanju, itd. Prav tako pridejo različne potrebe v ospredje v različnih življenjskih obdobjih in pri različnih posameznikih različno močno. V drugem delu odgovora pa se bi želela dotakniti še drugega dela tvojega razmisleka. Če sem prav razumela, opisuješ, da bi morda lahko dobil punco, v katero si zaljubljen, vendar si prišel do sklepa, da sedaj ni smiselno drezati v to, saj bi lahko prišlo do prepirov v razredu. Veseli me, da si sklenil zadevo pustiti na miru. Glede na to, da je tvoja simpatija že nekaj časa v zvezi, ti predlagam, da še naprej pustiš zadeve, kot so. Svojo energijo raje usmeri v druge aktivnosti, ki te veselijo, kot sem pisala že v prvem odgovoru.
Bodi dobro. Če se ti porodi še kak razmislek ali vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije