Pač ok bom kr začela . No v bistvu sem zaljubljena v enga mojega sošolca in sem to povedala samo svojimi bestiki pa ne če mi verjame. Pač ne bi rada da tisti sošolec to zve ker se mi zdi da ma simpo pa da je ta punca tudi v njega pac ker sta onadva ista, rada mata šport, matematiko, sta prijazna... Meni se zdi da ne bi blo prav da on izve da sem zaljubljena ker bi se potem lahko počutil krivega in tega nočem. Pač on je ful prijazen pa sošolke se nekaj zajebavajo da sma midva s tem sošolcem kao za skupaj in jaz res ne vem kaj rect takrat in mi ne preostane drugega kot da rečem da ga ne maram. Pač midva sma v bistvu prijatla. Ne neka ful ampak nisma glih skregana. Neven kak je bit v zvezi ker še nikoli nisem bla. Zanima me tudi če je prav kaj delam. Res ne bi rada nobenega oškodovala še posebej pa bi rada da je on srečen. V bistvu do njega niti nočem bit nekaj pač drugega kot do drugih da ne bi kdo kaj posumil.
Hvala vam za vsak odgovor.
Lp
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če te prav razumem, si se zagledala v enega izmed svojih sošolcev, s katerim se dobro razumeta. Za to si povedala tudi svoji najboljši prijateljici. Praviš, da ne želiš, da bi ta fant izvedel za tvoja čustva do njega, saj se ti zdi, da on že ima simpatijo, ki mu ta čustva vrača. Ne bi rada namreč prišla med njiju. Če mu ne bi bila všeč, bi se namreč zaradi tega lahko počutil krivega, ti pa bi zgolj rada, da je srečen. V družbi se pogosto šalijo, da sta s fantom za skupaj, pri čemer se čutiš primorana lagati, da ga ne maraš, saj lahko le tako svoja občutja do fanta ohranjaš kot skrivnost. Glede celotne situacije se počutiš malo izgubljeno in žalostno ter sprašuješ, ali delaš prav.
Sliši se, da ti je za fanta res mar in da razmišljaš zelo zrelo, saj si želiš, da bi bil srečen, četudi to ne vključuje tebe. Sama najbolje poznaš situacijo in boš tako lahko najbolje presodila, kaj bi bilo potrebno narediti. Če ti je fant res všeč, potem bi se morda bilo vredno potruditi in izkazati interes zanj, četudi sama misliš, da mu je všeč nekdo drug. Včasih namreč težko presodimo, ali smo komu všeč ali ne.
Dobro bi bilo razmisliti, ali je to, da je ta fant zatrapan v drugo sošolko, ker imata podobne interese dejstvo ali zgolj tvoje prepričanje. Samo zato ker imata podobne interese še ne pomeni, da se med njima nekaj plete.
Najbolj preprost in hkrati tudi najtežji način, da izkažeš interes za svojo simpatijo je, da ji neposredno poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Morda mu lahko omeniš to, kar si napisala v tem sporočilu. Da ti je všeč ter da bi rada, da je srečen, tudi če ne bo s tabo. Omenila si, da je fant res prijazen, tako da imaš manj skrbi s tem, da bi se lahko odzval negativno.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne. Najbolje je, da pretehtaš dobre in slabe plati vseh možnosti in se na koncu odločiš, kaj bi želela narediti.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, ki si ga želiš in ki bo hkrati najboljši zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije