Sem 19 letno dekle, ki se je v sedmem razredu III. osnovne šole zaljubila v učitelja angleščine in nemščine(-osebni podatki odstranjeni s strani uredništva-) in ga imam še danes zelo rada. Spoznala sva se na tej osnovni šoli in ko sem ga prvič zagledla mi je bil zelo všeč(izgled, karakter) in do danes... On je moja prva simpatija že 6 let, vendar je on poročen z družino in noče imeti opravka z mano. Sama si ne moram pomagati in sem rada ob njem in rada preživljam čas z njim, njemu pa je zelo neprijetno ob meni. Večkrat ga zasledujem se zadržujem okoli njegovega doma in me je tudi opazil ter prijavil policiji in to večkrat, a kaj naj če pa trpim in ga zelo pogrešam odkar sem zapustila osnovno šolo. Ne vem več kako naj ga pozabim oz. prebolim, zato se obračam na vas s prošnjo, da mi pomagate....
Ko gledam mojo generacijo deklet, ima vsaka druga že fanta in če se razideta ima v roku enega meseca že drugega. Včasih se vprašam če je to normalno oz. ali sem zmešana jaz ko fanta s katerim niti nisva bila par, prebolevam že vsaj nekaj let. Res mi je hudo, ko razmišljam o tem, da bi ga čimprej rada prebolela, po eni strani pa je to tako težko, saj sem sigurna, da ne mine niti en dan, da ne bi pomislila na njega.
Upam da je vse kar sem napisala, nekako smiselno. Rada bi pa še rekla, da sem prepričana, da vem zakaj rečejo da prve ljubezni nikoli ne pozabiš, ker jaz njega ne bom nikoli pozabila. -
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ko praviš, da ne veš kako bi svojega učitelja pozabila, se mi takoj porodi vprašanje, kaj vse si pa že storila za to, da bi ga pozabila. Verjetno to, da ga zalezuješ in stalno misliš nanj, ni tisto, kar bi ti lahko pomagalo. Vedno so bile in bodo srečne in nesrečne zaljubljenosti. Mnogi znani umetniki od pesnikov, slikarjev, pisateljev in drugih, so nam zaradi svoje nesrečnosti v ljubezni zapustili bogato zapuščino svojih najlepših in dragocenih stvaritev. Med drugim tudi naš Prešeren. Morda bi tudi ti svoje občutke do tega človeka lahko izrazila na tak način, s pisanjem ali katerokoli drugo ustvarjalnostjo, kar bi ti na nek način pomagalo predelati svoje občutke. Svoje prve neuslišane ljubezni ni treba pozabiti. Zdi se mi prav, da jo ohraniš v svojem spominu, a s spoznanjem in sprijaznjenjem, da bo ostala neuslišana. Ti pa boš živela dalje, bogatejša za nova spoznanja o sebi in odprta za nova doživetja. Zelo verjetno je, da ti lahko v nadaljnjem življenju pomaga korenita sprememba življenjskega sloga. Pri tem mislim na dobro organizacijo svojih vsakodnevnih aktivnosti, med katerimi ni prostora za zalezovanje in opazovanje tega človeka. Aktivnosti, pri katerih se dobro počutiš in prinašajo osebno zadovoljstvo, sprostitev, dobro razpoloženje, so zate zabavne. Ali si že končala srednjo šolo? Greš študirat? Če se zaradi študija seliš v drugo mesto, je to priložnost za nova spoznanja, odkrivanje novega. Pomembno je tudi druženje s prijatelji, sorodniki s katerimi si v dobrem odnosu. Morda bi ti dobro del tudi pogovor s kakšnim strokovnjakom.
Želim ti vse dobro in oglasi se še.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka