Živjo
Imela sem kar nekaj fantov v katere sem bila zaljubljena, a se nikoli nič ni zgodilo. Recimo da sem v osnovni šoli bila še premlada za zvezo in se selimo v srednjo. V srednji mi je bil en fant všeč, a nisem nikoli spregovorila z njim. Na faksu sem spoznala enega fanta s katerim sva se večkrat objela in pogovarjala. Potem pa je enkrat rekel zelo grdo (da bi me pofukal) in potem sem z njim prekinila, ker se mi je zdelo zares grdo. Potem sem se odločila, da bom pogumna in pisala fantu iz srednje na instagram, sva se začela pogovarjati in me je povabil ven. Odločila sem se iti na zmenek z njim, to sem povedala svoji teti in je rekla, da nisem primerna, da bi spoznavala fante. To mi je ostalo v mislih in sem prekinila zmenek. Sem močnejše postave in imam mozolje, zato sem menila, da sem pregrada za zmenek in se iz mene samo norčuje. Bil je jezen in ni mi več pisal. Potem sem spoznala fanta številka 3 na enem seminarju. Pogovarjala sva se, ostala sva v stikih, flirtal je z mano, mi podaril zapestnico, se večkrat dobila, vprašala sem ga če si želi kaj več, a je rekel, da ne še in potem sem bila razočarana in se nehala pisat z njim. Zdaj se sprašujem kaj bi lahko bilo, če bi nadaljevala prijateljstvo. Ampak nisem hotela izgubljati časa. Sem bila preveč neučakana? Zdaj sem stara 25 let in še nisem bila v resni zvezi. Kaj naj storim?
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo nazorno si opisala tvoje življenjske situacije glede srečevanja s simpatijami. Sprašuješ se, če je kaj narobe, da pri 25-ih še nisi nikoli bila v resni zvezi. Naj odgovorim, da s tem ni prav nič narobe - resna zveza ni nekaj, kar bi se dalo izsiliti ali kakor koli časnovni opredeliti - do nje pride takrat, ko sta obe polovici pripravljeni vanjo vlagati in nič ni čudnega, če v prvem četrtletju življenja še nisi naletela na tako osebo.
Iz tvojega pisma pa se da razbrati neke vzorce vedenja in odločanja, ki te morda lahko ovirajo pri globljem spoznavanju potencialnih partnerjev - mogoče se kdaj malo prehitro umakneš (primer fanta iz instagrama, iz srednje šole, iz seminarja). Za gradnjo odnosa je potreben čas in ni nujno, da sta obe polovici istočasno na istem položaju v vezi. Včasih je potrebno malo počakati, dati času čas in se prepustiti. Stara si 25 let in imaš še celo življenje pred seboj, res ti ni treba hiteti.
Zaznala sem tudi nekoliko dvoma vase, predvsem zaradi videza. Videz res igra neko vlogo pri prvem vtisu in privlačnosti, ampak ni pa edini kriterij, po katerem te bodo osebe sodile, prav tako pa so različnim ljudem na srečo všeč različni videzi. Če te nekdo povabi na zmenek, obstaja precej velika verjetnost, da si mu dejansko zelo všeč. Prav tako res ne potrebuješ poslušati omejujočih komentarjev, ne tvoje tete ne kogar koli drugega. Pravico imaš spoznavati nove ljudi in se dobro počutiti v svoji koži.
Za naslednjič, ko boš spoznala spet kakšno zanimivo osebo, s katero bi si želela razvijati odnos, bi ti priporočala, da se malo bolj prepustiš, se sprostiš, pustiš času čas in opazuješ, v katero smer se odnos razvija. Pomembno je, da se imata oba lepo, da se drug ob drugem dobro počutita. Ni vsak odnos takoj resen, četudi sta si oba všeč.
Želim ti čudovite pomladanske dni. Vesela bom, če se boš ponovno oglasila in povedala, kako ti gre.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja