Hojla
Spoznala sem prisrčnega fanta na delavnici, ki me je na kratko ogovoril. Zelo sem sramežljiva. Odgovorila sem mu nazaj, potem se pa nisva več pogovarjala. Bil mi je zelo všeč in sem videla, da je sam med odmorom zato sem hotela do njega, a si nisem upala. Delavnice je bilo konec,vsi smo šli po svoje. Fant mi ni šel iz glave, a sem ga našla na socialnih omrežjih, kjer mu redno sledim. Pisala sem mu, a mi ni odgovoril. Zdaj mi je zelo žal, da nisem imela poguma. Sanjam o njem in kaj bi lahko bilo. Moja ljubezen je neuslišana. Vidim ga kot svojega sanjskega fanta, a on tega na meni ne vidi. Nesrečna sem v ljubezni.
Noben drug fant mi ni všeč. Vedno je tako, da me nihče ne osvaja. Nisem še imela resne zveze. Rada bi jo imela z njim, a mu očitno nisem všeč. :(
• Sl
Sledi mu
Draga Ugly heart Če hočeš da pokaže zaniamnje moraš mu redno slediti na socialnih omrežjih če odgovora še vedno ne bo gacpozabi in živi naprej
• en
enaaaa
Hejla,
popolnoma te razumem. Tudi sama sem vedno tista neopažena, ki je noben fant noče, in nikoli še nisem bila v zvezi (in to pri 17!). Ampak vse je v redu: prosim, nikamor ne hiti.
Da preboliš tega fanta, lahko pišeš pesmi, kaj narišeš, poslušaš žalostne pesmi ... dovoli pa si, da se razjokaš. To je pomagalo meni, ko sem bila nesrečno zaljubljena v enega. Minilo bo, verjemi. Čas zaceli vse rane.
Sama menim, da se bo zgodilo, kar se mora zgoditi. Pravega fanta boš že našla ali pa bo on našel tebe - bodi potrpežljiva. Nekdo mi je nekoč rekel, da je idealno imeti prvo zvezo na fakulteti, ker se do takrat človek še izoblikuje.
Želim ti veliko sreče in ljubezni v življenju!<3
• Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si na delavnici spoznala fanta, s katerim sta spregovorila nekaj besed, potem pa se iz tega ni razvilo nič več, niti po tem, ko si ga dodala na družbenih omrežjih in mu napisala sporočilo. Verjamem, da se trenutno lahko počutiš razočarano. Ko nekoga srečamo v novem, malo vznemirljivem okolju, se lahko zelo hitro ustvari občutek bližine in upanja, da bi se iz tega lahko razvilo nekaj več. Super se mi zdi, da si kljub svoji sramežljivosti zbrala dovolj poguma, da si mu napisala sporočilo in z njim skušala vzpostaviti stik. Verjamem pa, da to, da ni odgovoril, zaboli in lahko hitro sproži občutek zavrnjenosti. To tudi lahko izzove tvoje misli, da te nihče ne opazi ali da nimaš sreče v ljubezni. Ko nas nekaj prizadene, naši možgani hitro naredijo splošni zaključek o našem celotnem življenju, vendar to je samo občutek in ne tudi dejstvo. Pred tabo je še ogromno priložnosti za nova poznanstva in tudi za resno zvezo. In res ni nič narobe, če je še nisi imela.
Omenila si tudi, da tega fanta vidiš kot svojega sanjskega fanta. Ko nekoga komaj spoznamo, si v glavi hitro ustvarimo lepo, skoraj popolno sliko o njem in to je čisto normalno. Ker osebe v resnici še ne poznamo dobro, manjkajoče stvari zapolnimo s svojo domišljijo in željami. Tako se lahko zgodi, da nam je bolj všeč ideja o nekom kot pa to, kakšen je nekdo v resnici. Zato je res pomembno, da si daš čas in osebo postopoma spoznavaš. Tako tudi ugotoviš, ali ti je nekdo všeč kot oseba ali ti je všeč samo občutek, ki ga imaš ob nekom.
Zdaj ti mogoče lahko pomaga, da del svoje energije usmeriš drugam, na primer v stvari, ki te veselijo, v hobije, druženje s prijatelji. Tudi punca nad mojim komentarjem ti je zapisala par uporabnih stvari, ki se jih lahko lotiš. Seveda pa je tudi dobro, da o tem govoriš ali svoje misli zapišeš, saj tako lažje razumeš, kaj se dogaja v tebi.
Želim, da veš, da je pred tabo še ogromno časa za ljubezen in za zvezo. Res se ti nikamor ne mudi, zato ti treba imeti občutka, kaj vse bi že morala doživeti ali izkusiti.
Želim ti vse dobro,
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)
• Ug
UglyHeart1
Živjo
Naj povem še, da sem iskala tega fanta in ga nisem našla. Domači so me peljali k psihiatru in v bolnico zaradi zlomljenega srca in živčnega zloma.
Prijateljica že pravi, da bom našla drugega, ampak jaz sem zaljubljena v tega. Nobenemu drugemu nisem všeč in nihče drug ni všeč meni.
Ne vem kje naj najdem drugega fanta, da se pozdravim. Vsi so nedorasli in otročji. Samska sem že dolgo, moje bivše sošolke pa se poročajo in imajo otroke. Jaz pa sem prikrajšana.
• Uredništvo
Maša Mesiček
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si z mano delila še malo več o tem, kaj se je zgodilo. Iz tvojega zapisa je čutiti, da te je ta situacija res močno prizadela. Praviš, da si tega fanta poskušala poiskati, pa ga nisi uspela najti. Se ti je morda kasneje vseeno odzval na sporočilo, ki si mu ga poslala na družbenih omrežjih?
Omenila si, da so te domači zaradi stiske, ki si jo doživljala, peljali po strokovno pomoč. Dobro je, da v takih trenutkih nisi ostala sama in da imaš možnost govoriti z nekom, ki te lahko pri tem podpre. Pogovor s strokovnjakom ustvarja varen prostor, kjer lahko poveš, kaj doživljaš in skupaj počasi raziščeta, s čim se trenutno soočaš. Če bi kdaj spet čutila stisko in bi se želela z nekom pogovoriti, lahko pomoč poiščeš tudi preko telefonskega svetovanja na tej povezavi.
Videti je, da si res želiš imeti partnerja in nek lep, romantičen odnos v svojem življenju. Nove ljudi velikokrat spoznamo čisto spontano skozi študij, delo, hobije, prijatelje ali kakšne dejavnosti, kjer se družimo z ljudmi s podobnimi interesi. Ob tem je dobro vedeti tudi, da ti ni treba takoj najti drugega fanta, da bi se "pozdravila" oziroma začela počutiti bolje. Pogosto pomaga že to, da več časa nameniš stvarem, ki te veselijo, in ljudem, ob katerih se počutiš dobro, na primer prijateljem, družini ali sorodnikom. Včasih že takšna druženja malo olajšajo misli in občutke.
Omenjaš tudi svoje bivše sošolke, za katere praviš, da so že poročene in imajo družino. Takšne primerjave nas lahko hitro spravijo v občutek, da zaostajamo ali da smo za nekaj prikrajšani. Včasih nam je težko gledati druge, kako uživajo v stvareh, ki si jih mogoče  tudi mi želimo, in popolnoma normalno je, da se nas to dotakne. A v resnici gredo življenja ljudi zelo različno. Nekaterim se določene stvari zgodijo prej, drugim kasneje. To, da so nekatere tvoje vrstnice že v takšni življenjski fazi, še ne pomeni, da si ti karkoli zamudila ali da je s tabo kaj narobe. Verjamem pa, da tudi tebe čakajo trenutki in stvari, ki si jih sama želiš.
Lepo te pozdravljam,
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)