Pozdravljeni,
V šoli se sošolci cel čas norčujejo iz mene. Pravijo, da sem debela ,da nimam staršev in podobne reči. En sošolec ne vsaki dan v šoli grdo gleda ter mi govori da moj stil oblačenja ni pravi da se tako oblačijo samo tisti ki nimajo denarja. Nevem kaj naj naredim. Vse to me preveč prizadene. Mami pa si neupam povedati. Prosim če bi mi lahko kdo od vas pomagal.
Že vnaprej hvala za vaš odgovor.
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle!
Praviš, da te sošolci zbadajo. Napadajo tvoj stil oblačenja, tvoje starše in postavo. To te seveda prizadene, ni ti prijetno.
Prva stvar, ki jo lahko narediš, je to, da sošolcem poveš, da ti to ni všeč. Rečeš lahko nekaj takega kot je »Nehaj, dovolj. To mi ni všeč.« Poskusi se postaviti zase in tako sošolcem ne dovoli, da nadaljujejo z zbadanjem. Ker pa imam občutek, da to traja že dlje časa, se mi zdi prav, da o zbadanju poveš odrasli osebi. Zapisala si, da si mami ne upaš povedati, a mislim, da bi ti mama prisluhnila in ti stala ob strani, če ji zaupaš. Morda pa ti je lažje povedati svojim učiteljem ali učiteljici morda razredniku ali razredničarki. Izberi nekoga, ki mu zaupaš, in tej osebi povej. Morda se lahko pogovoriš tudi s šolsko svetovalno službo, ki ti bo poskušala pomagati. Prav je, da te otroke nekdo opozori, da to ni primerno vedenje.
Za pomoč lahko prosiš tudi kakšnega prijatelja ali prijateljico. Ta ti lahko pomaga, da rečeš 'nehaj, dovolj'. Prijatelj ali prijateljica pa gre lahko skupaj s tabo tudi do odrasle osebe, kateri skupaj povesta, kaj se dogaja.
Želim ti veliko poguma. Ne boj se postaviti zase.
Lea Prinčič, mag. psihologije