Moja mami in oče šta ločena in moja mami si je našla enega fanta in od Katar živimo skupaj me on ponižuje in izmišlja stvari ki niso res pa velikokrat ko je jezen se dere in meče stvari po hiši
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Tibor.
Najprej se opravičujem, ker si kar nekaj časa čakal na moj odgovor.
Pišeš, da z mamo živita pri maminem novem partnerju in ta partner te večkrat ponižuje in si izmišlja neresnice. Žal mi je, da to doživljaš. Nihče nima pravice, da te kakorkoli ponižuje in si o tebi izmišlja stvari. Praviš tudi, da mamin novi partner, ko se razjezi, dere in meče stvari. To seveda ni ustrezen način izražanja jeze.
Zanima me, si mogoče razmišljal, da bi se o tem mogoče pogovoril s tvojo mamo? Menim, da je pomembno, da tvoja mami ve, kaj doživljaš in kako se ob tem počutiš. Starši so odgovorni zate in morajo tvojim občutkom prisluhniti in ti pomagati, da se boš počutil bolje. Prav je, da o tvojem počutju ob maminem novem partnerju mamo seznaniš in da se o tem pogovorita - morda boste potem sedli vsi skupaj in preverili, kaj lahko spremenite, da bodo vaši odnosi boljši - selitve in vzpostavljanje novih družinskih odnosov zna biti večkrat naporno in nekoliko kaotično, zato je še toliko bolj pomembno, da se o tem pogovarjate.
Če se stanje po ppogovorih ne bo spremenilo, pa se lahko obrneš tudi na šolsko svetovalno delavko, ki ti bo znala svetovati, morda bo poklicala tudi vse deležnike v šolo in se boste tam pogovorili. To, kar doživljaš, ni v redu, zato je prav, da o tem poročaš odrasli osebi, če se vedenje ne spremeni.
Upam, da se bodo zadeve z maminim novim partnerjem uredile. Prosim, da se še oglasiš in sporočiš, kako so se zadeve obrnile.
Želim ti vse dobro.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja