hej
jas imam sicer enega sošolca ki je se pred kratkim razšel z svojo punco in mi je začel pisati da ni več z njo skupaj ,to mi je nomstop govoril.Ugotovila sem ,da pred mano išče vedno svojo pozornost in se do mene čudno obnaša začela sem sumiti da je v mene na koncu sem zvedela da je res v mene in mi res ni ušeč saj je uredu sao ni po mojem okusu,in na vsak način želi biti skupaj z mano in si ne da dopovedat da nisem v njega.
Prosim za odgovor,hvalaa
Ch
Charlotte
Hojla!
Jaz sem bila v zelo podobnem položaju in še vedno sem, jaz sem se pač sprijaznila, da tako je pač kot je. Sej mu rečem naj se naprej obrne pa če ma kakšne probleme, sam naslednječ spet kar neki teži. Moj "prijatelj" je umsko prizadeta oseba, tako da mu nič ne morem dopovedati. Če tvoj ni umsko prizadet mu mogoče napiši pismo, v katerem mu pojasniš, da je drugač super ipd. ampak da ti ni všeč na tak način. Lahko mu tudi poveš osebno. Pazi, da ga ne boš preveč prizadela, ker so fantje zelo občutljiva bitja. Moja mami je svojemu "prijatelju" v osnovni šoli povedala, da ne bo z njim, ker je čuden in grd. Menda je celo osnovno šolo ni maral in bil zloben do nje. Bodi pazljiva!
Želim ti srečo pri tvojem komuniciranju s tem fantom!!!!
Charlotte
:)
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš torej, da si pred kratkim izvedela, da si všeč sošolcu, ki se je nedavno razšel s svojo prejšnjo punco. Pri tebi se podobni občutki do njega ne pojavljajo, vendar pa fant kljub temu pri tebi vztrajno išče pozornost in želi s teboj začeti razmerje.
Morda ti moj odgovor ne bo ravno všeč, vendar mislim, da boš v tvojem primeru morala dati času čas in počakati, da fant dokončno ugotovi, da misliš resno oz. da njegova simpatija do tebe mogoče nekoliko zbledi. Nikogar ne moramo prepričati, da »na silo« spremeni svoja čustva; tako kot bi bilo narobe, da bi od tebe pričakovali, da bi vseeno začela z njim razmerje, je tudi narobe, da od njega zahtevamo, da čustva do tebe takoj zatre. V vsakem primeru pa verjamem, da je lahko neprijetno, še posebej, če so njegova dejanja ali besede zelo vsiljive. Morda mu lahko še enkrat poveš kako zares čutiš in da si želiš, da bi prenehal s temi dejanji, saj do njega ne gojiš podobnih čustev. Se pa strinjam s tvojo sovrstnico, da je pomembno, da mu to pojasniš na primeren način in se tako izogneš morebitnim konfliktom ali drugim neprijetnim dogodkom. V primeru, da tega še vedno ne bo upošteval, pa morda lahko do njega vzpostaviš nekakšno distanco – čeprav vem, da ti ni ravno najbolj elegantna »rešitev«.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije
ta
tamaala
Oj
Hvala za odgovor ,sem mu napisala pismo jutri mu ga bom v šoli dala ,hvala še enkrat za vaš predlog.Lp