Imam depresijo in hodim k psihologinji. Ampak je zelo nesramna do mene. Vedno mi pravi, da naj se bolj potrudim, da naj že kaj naredim. Jaz pa ne morem in se potem še slabše počutim. Ne vem, kaj naj naredim. Kako naj najdem nekoga, ki mi bo pomagal?
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Zdravo Hope!
Praviš, da obiskuješ psihologinjo, vendar ti njen pristop ne odgovarja. Ona te spodbuja k spremembam, ti pa tega trenutno ne zmoreš, zato ti je še huje. Nič ni narobe, če ti strokovnjak oz. strokovnjakinja, s katero sodeluješ ne odgovarja. Včasih se zgodi, da moramo zamenjati nekaj oseb, preden najdemo nekoga, s katerim smo zares zadovoljni. Usmerjam te na povezavo na naši spletni strani, kjer so navedeni različni viri pomoči za otroke in mladostnike. Upam, da lahko najdeš kakšno možnost, ki bo ustrezna.
Svetujem pa ti, da se s psihologinjo vsekakor pogovoriš o svojih občutkih. Povej ji, kako se počutiš. Zaupaj ji svojo stisko. Upam, da najdeta skupni jezik.
Bodi dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Ho
Hope2025
Hvala za odgovor.
Psihologinja se ne pogovarja kaj dosti z mano ali me sprašuje. Daje mi samo neke teste za reševat, kar mi nič ne pomaga. Potem je skoraj jezna name, ker mi ni bolje. Jaz pa ji ne morem zaupati.
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Praviš, da psihologinji ne moreš zaupati. Počutiš se pod pritiskom, ker ti ni bolje, saj imaš občutek, da je psihologinja nate jezna.
Kako bi lahko poimenovala občutke, ki jih doživljaš v odnosu s psihologinjo? Je to morda sram, nemoč, poraz? Razmisli. Še enkrat te spodbujam, da se obrneš še na druge vire pomoči. Nič ni narobe, če poskusiš še kaj novega.  Vsekakor ti želim, da ne obupaš in da poiščeš pomoč, ki ti bo ustrezala.
Lea Prinčič, mag. psihologije