Nevem kako da ga prebolim realno. Pač ne morm biu je the sweetest  ampak je končal z mano.. in nevem kako da ga prebolim resno počutim se kokr debil
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razhodi znajo res boleti, še posebej ko so bila čustva zelo močna. Včasih pomaga, da si damo dovoljenje, da smo žalostni, da zapišemo svoje misli, se pogovorimo s prijatelji in se za nekaj časa izognemo stikom z osebo, ki nas je prizadela. Poskrbi zase z dovolj kvalitetnega spanja, gibanja in druženja s prijatelji in se zaposli z aktivnostmi, ki te bodo vsaj malo zamotile. Ko nekoga izgubiš, gredo občutki pogosto skozi različne faze: najprej šok ali zanikanje, potem žalost, jeza ali krivda, nato postopno sprejemanje in nazadnje občutek, da greš lahko naprej. Te faze se lahko prepletajo, vračajo in trajajo različno dolgo. Vsak dan si bližje temu, da bo postalo lažje! :)
Žal imam premalo informacij, da ti dam konkretnejši odgovor. Lahko pa mi napišeš, kaj in kdaj se je zgodilo, koliko časa sta bila skupaj in kakšne misli se ti porajajo?
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije