Zivjo,
Se opravicujem, da spet jaz Pisem ampak nekako sama zelo tezko hendlam z vsem Kar se mi dogaja
Ampak obcutki so to obdobje se vedno tezki. Zadnje case sem se zacela obremenjevat se z svojim zunanjim izgledom. Itak sama sebi nisem ze dolgo vsec, oz od takrat, ko mi je mami prav priznala, da ji moj videz ni vsec. Ze od vrtca, me niso otroci zeleli sprejeti in so se mi vedno norcevali to se je stopnjevalo z vstopom v solo, visje razrede.
Namrec problem so moja usta, zobe imam naprej in zgornjo ustnico nekoliko krajso kot bi morala bit posledicno imam skoz odprta usta in to je res videti zelooo neprivlacno sicer imam apart a to se nikoli ne bo porihtalo razen ce bi sla na operacijo, ki pa se je bojim in si je be zelim.
Danes na rojstnem dnevu, ko smo imeli nalogo da Nas kolegica razporedi od najmanj privlacnega do najbolj privlacnega je bila tik pres tem da bi meni rekla da sem najmanj privlacna,Kar sem pricakovala a upala, da ne bo tako. Nocem bit taka, tako grda, ugabna not sem.
No takrat sem si rekla, da pac hocem pit se bolnj da pozabim na bolecino, ta trenutke pa razmisljam o samoposkodovanju, nikakor ne z zeljo, da bi naredila Kaj hujsega ampak Samo,da bi dala iz sebe te grozne obcutke,
Tudi fanta se nimam in bi si ga zelo zelela bojim se da nobenmu ne bom vsec saj sem vsec le starckom ki bi me izkoristili.
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se ponovno obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
Žal mi je, da se tako počutiš in na ta način doživljaš samo sebe. A si kdaj razmišljala, da bi morda poiskala strokovno pomoč, kjer bi imela možnost za predelovanje negativne samopodobe, težke občutke, ki jih navajaš, in misli o samopoškodovanju? Še zlasti slednje namreč kaže na veliko stisko in bi jo lahko lažje predelala, če bi imela podporo in pomoč.
Če se odločiš za tovrstno rešitev, so ti na razpolago naslednje možnosti:
- Center za duševno zdravje odraslih: tukaj dobiš brezplačna svetovanja, centrov je več po Sloveniji, napotnice ne potrebuješ, jih pa lahko pokličeš in se naročiš. Več o tem najdeš na njihovi spletni strani, kjer izbereš lokacijo, ki ti najbolje ustreza: Odrasli - Program Mira (zadusevnozdravje.si)
- Psihološke svetovalnice Posvet: podobno kot zgoraj, svetovanja so brezplačna, obstaja več lokacij po Sloveniji, več o njih lahko najdeš na www.posvet.org
- Na naši spletni strani pa lahko najdeš še druge možnosti (tudi telefonsko svetovanje) Poišči pomoč | #to sem jaz
Upam, da ti bodo te možnosti prinesle olajšanje, saj resnično obstaja pomoč za tovrstne težave, za katere ti želim, da se čim bolj uspešno soočiš z njimi.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije