Moja prijateljiica je zadnje cese zlo nesramna do mene. Mi laže in odgovarja srkasticno. Ko sm dobila dans slabo oceno in ko je učiteljica rekla da sm dobila 3 se je obrnala stran pa se voscljivo zasmejala. Nevem kaj naj nardim. Ali ji naj kej recem?
• Se
Semargl
Obnašaj se isto do nje ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Zagotovo menim, da bi bilo primerno, da ji kaj rečeš. Ampak ne tako kot je zapisano, da ji vrneš na isti način. Glede na to, da bi naj bile prijateljice, se mi zdi smiselno, da jo lahko brez zadržka vprašaš kaj se dogaja. Morda je dobro, da pri tem uporabiš jaz sporočila.
To pomeni, da ji poveš kako se počutiš in kako doživljaš njeno vedenje. Povprašaj jo ali se ti to samo dozdeva, ali je res kaj na tem. Zagotovo pa se prijateljica, ki te ceni, tako nebi obnašala do tebe. Samo v razmislek.
Upam, da bosta uspešno rešili.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije