ziujo js pism ker me ati zaklepa v hiso mami zivi v celju jaz sm pr ocetu ne spusti me vn rezem se zarad njega tok je nesramn do mene nadira me skoz noben me nerazume niti vn me ne spusti vec nevem kaj nej nardim res ne sem v ful vlki stiski nemorem vec prosm vas pomagite
Bo
Bond007
Ekspresna pot do šolske psihologinje/svetovalne službe, ki bo ukrepala s poskusom pogovora s starši in prijavo na socialno službo. Želim ti srečno.
le
legvan
živjo
najprej bi se morala pogovorit z nekom, ki mu res zaupaš(mamo, učiteljico, prijateljico, svetovalno delavko, šolsko psihologinjo...), nato pa bi vsekakor povedala komu, ki bo ustrezno ukrepal, saj to kar počne tvoj oče res ni prav, če zmoreš se poskusi prisiliti da se ne samopoškoduješ(rezanje), saj s tem delaš škodo le sebi(pomisli na to: zakaj bi ti še bolj trpela ter nosila posledice, zaradi drugih ki so nesramni do tebe), dokler ne bo celotna stvar rešena pa ne smeš izgubiti upanja, prvi korak na poti rešitve si že storila-zaupala si se nekomu- s tem si ne le napisala da imaš problem, a si tudi postavila startno črto, tvoji možgani zdaj to vidijo kot izziv, za katerega bodo storili vse, da ga rešijo, prej pa, ko si verjetno vse to premlevala v glavi, se možganom ta stvar ni zdela pomembna, bila je kot oblak dima, za katerega se predvideva da bo slej ko prej izpuhtel. zdaj pa korak za korakom naprej do zmage. Še nekaj, ko si na dnu lahko greš le v eno smer in sicer do vrha. :)
verjemi, da nisi sama.
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Draga Julija,
res mi je žal, da to doživljaš. Ni v redu, da si zaklenjena, nadirana in sama v svoji stiski.
Vedi pa, da v resnici nisi sama - obstajamo ljudje, ki smo ti pripravljeni prisluhniti in ti pomagati. Naredila si pogumen korak in si se zaupala nam - verjamem, da je bilo težko, a led je prebit in to je že prvi korak na poti k rešitvi.
Nič nisi napisala, a domnevam, da hodiš v šolo - morda najdeš na šoli odraslo osebo, ki bi ji prav tako lahko zaupala in bi ti lahko pomagala? Morda razrednik/razredničarka, šolska svetovalna služba? Morda se ti zdi tvoja situacija brezizhodna, ampak vedno se najdejo rešitve. Si v težki situaciji in prav je, da poiščeš pomoč.
Omenila si, da mama živi drugje - imaš mogoče stike z njo? Vsaj po telefonu? Bi morda tudi njej lahko zaupala tvojo stisko in bi ti lahko pomagala?
Če boš potrebovala oporo, se lahko obrneš tudi na klepet s strokovnjaki v živo na povezavi: https://www.tosemjaz.net/pogovori-se/
Verjamem, da se boš zmogla obrniti na pravo osebo zate, ki ti bo pomagala. Mislim nate in ti pošiljam velik objem. Prosim, oglasi se spet.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja