dober dan, ce mi gre tako naprej se bom majkemi ubila lp
moj oce je drogeras in preprodaja (heroin, kokain itd) in zato sem nehala hodit k njemu. moja mama je bila 10 let skupaj z tipom ki je bil fizicno in psihicno/verbalno nasilen do mene ves cas ko sta bila skupaj in ce se ne bi locila takrat ko sta se (pa se to ni bilo zaradi tega kar mi je delal ampak zato ker je mojo mamo varal) bi me tudi spolno nadlegoval saj se me je ze zacel tikat/komentirat moje telo ko sm postajala starejsa. razumem da se ni mogla locit z njim ker nisva imele denarja in bi ostale brez doma, ampak je vedela kaj se dogaja ker sem ji veckrat povedala, ona pa je samo rekla da se bo pogovorila ampak se ni nikoli nc spremenilo. sevedno sta se ogromno kregala ampak vecino casa ni bilo zaradi mene. a pol ko je njo varal pa ji je kar uspelo zmazat skupaj denar za eno stanovanje od sranja. sevedno je bolse kot tista hisa
no ampak zdaj je ta njen bivsi moz dojel da brez zene nima nobenega da mu kuha in pere in zato sta zdej spet neki skupaj in mi grozi da se bova spet preselili v isto hiso kjer sem si drzala noz ob moj prsni kos stara 9. tako me je strah da se bova res preselile nazaj ker zivet tam je bil najuhjsi del mojega zivljenja, ceprav sem bila le otrok. v tisti hisi zivijo se starsi in brat od tega moza z svojo druzino, in noben od njih me ni maral in to je bilo zelo ocitno. ne glede koliko fantov ima moja mama, njihove druzine in oni me ignorirajo in ne sprejmejo(po tem ko jo je on varal je bila 2 leti skupaj se z enim drugim)
poleg tega moj oce stalno tezi da me hoce videt(on in njegova stran druzine ker usi zivijo skupaj v enem stanovanju) in jaz nimam srca da mu recem ne ker si drogeras. ce ne stejem drog je kar dober oce, v vse slabe spomine na njega so vpletene droge.(pred mano se je drogiral, me nosil s seboj na preprodaje da bi bil manj sumljiv, enkrat se je zabil ko je peljal z avtom zanazaj in razbil zadnjo sipo kjer sem sedala jaz in me je steklo porezlo po hrbtu ker mi je slo za majco, itak je vozil na drogah) z mojo mamo sta se razla ko sem bila zelo zelo majhna
nevem kaj naredit, zdaj se njegiva mama (moja babi) prosi da me vidi, js nocem ker to prinese nazaj samo bolece spomine in sigurno bi me prepricevala da naj spet zacnem hodit k njim. zdaj so zaceli se posat moji mami in prosit njo da naj grem k njim in ona zdaj hoce da grem k njim ker ji je moj oce zagrozil da jo bo tozu ker misli da mi ona prepricuje da ne hodim k njemu
sploh nevem zakaj se pritozujem pizda sej sem ista ko on, zaradi usega tega sm zacela najprej pit, kadit(ko sem nehala hodit k ocetu ki me je vonj cigaret spomnu na njega) in potem drogirat. najprej trava in zdej tablete, ectasy/molly in podobno. in se odkar sm zivela z mozem od mame se rezem in pijem
jaz res nevem kaj naredit, ne vidim drugega izhoda kot samomor ampak ne bom se ubila ker bi to prevec prizadelo mamo in ne glede na vse kar sem tu napisala jo imam sevedno tako rada, tudi ona se trudi ustvariti najboljse zivljenje zase in zame. terapije ne morem ker ni denarja. nocem tudi it k nobenemu socialnemu delavcu ali kaj tako ker nocem da mama vidi da je karkoli narobe z mano ali da me je karkoli kar se mi je zgodilo res tako unicilo. jaz sem use kar ima in ona ne bi prenesla misli da so me vse te stvari tako dotolkle. ne morem se ubit zaradi nje ceprav si tako zelim, nimam vec razloga bit tu samo ce se ubijem se bo fix tudi ona zato se nemorem. imam prijatelje in imam jih nesmoncno rada, ce bi se ubila bi jih malo bolelo ampak konec koncev so stari manj kot 18, preboleli bi. noben neve nic ker nocem da vejo. sem ze tako zjebana da dobesedno sploh ni vec upanja zame, vsakic upam da sem ponesreci uzela preveliko dozo in da bo koncno konec zakaj jaz zakaj jaz zakaj meni jaz res nemorem vec imam dovolj tega jebemti
Ze
Zelo zelo zelo mi je žal
Pozdravljena,
v naprej ti povem da mi je zelo, zelo , zelo žal in upam da ti bom vsaj malo pomagala. Popolnoma te razumem v vseh situacijah. Očitno je imela/ima tvoja mami že veliko partnerjev (če prav razumem). Grozno je da je tvoj oče drogiraš. Ne smejo te siliti da greš k očetu in to povej tudi tvoji mami. Zdaj pa bi ispostavila to da ne smeš iti po očetovih stopinjah. Prosim zavedaj se da je to grooozno in da DEFINITIVNO ni rešitev v drogah, alkoholu in ne v samomoru. Prosim razumi da vem da je to zelo težko zate ampak moraš se postaviti na noge in se boriti, ne takoj obupati. Moj predlog je da se zaupaš osebi ki ti je blizu (mami, babici, teti, prijateljici.....) mama pa mora definitivno izvedeti kaj se ti dogaja. Prosim ne naredi samomora življenje bo šlo na bolje ,vse bo še okej. To ti obljubim. Prosim verjemi, ni še vsega konec.
Bodi dobro <3
Uredništvo
Irena Toš Koren

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš o številnih težavah in stiskah, ki jih doživljaš sedaj in si jih doživljala že v preteklosti v odnosih s svojo ožjo družino. Zdi se, da so to zelo kompleksne in zahtevne situacije. Navedla si tudi, da tvoja starša ne slišita in ne razumeta, kaj ti potrebuješ. Zdelo se je namreč, da ti manjka varnosti in zaupanja v odnosih, da bi bila umirjena, sproščena, zadovoljna…
Sama si razmišljala, da ne veš, kako to spremeniti, da svoje stiske blažiš s pitjem, uživanjem drog, rezanjem…Bojim se, da ti načini tvojih stisk ne bodo rešili, vsaj ne dolgoročno. Ker sama razmišljaš in vidiš, ugotavljaš, kaj se dogaja s tvojimi najbližjimi, si verjetno že ugotovila, da jim sama ne moreš pomagati. Prav tako se bojim, da tudi lastnih stisk in težav v odnosih s staršema, sama ne boš zmogla nositi, rešiti…
Ves čas, ob tem, ko berem, kaj si zapisala, razmišljam, da predvsem ti potrebuješ pomoč. Vendar pa – kaj bi zate pomenila pomoč? Od koga bi jo sprejela? Kaj si predstavljaš, da bi bila ustrezna pomoč zate?
Res je, velikokrat dobivamo od staršev sporočilo, da moramo svoje težave reševati sami. Verjetno se tudi ti tako počutiš. Poiskati pomoč je moč in pravica, ki jo imaš. Poiskati pomoč pomeni tudi, da veš, kaj si želiš, saj le tako boš drugim pripravljena zaupati. Poiskati pomoč pomeni tudi sprejeti pomoč (ali jo zavrniti, če nečesa ne želiš). Ne pomeni, da sama pri tem ne sodeluješ.
Sama sem med tistimi, ki vsak dan komu predstavim, kako mu lahko pomagam in vsak se lahko odloči, kaj bo sprejel in česa ne. To pomeni, da ne morem pomagati nekomu, ki tega noče in mu tudi pomoči ne morem vsiliti. Ne vem, kako ti razumeš ali poznaš, kakšne možnosti pomoči ti lahko ponudi kdo iz različnih inštitucij. Tam so običajno strokovnjaki, ki se s tem ukvarjajo. Lahko so v vladnih inštitucijah, kot je zdravstveni dom, center za socialno delo, center za duševno zdravje, šola ali pa tudi svetovalci v različnih nevladnih organizacijah…
Sama imam izkušnje pomoči mladostnicam s stiskami, kot jih imaš tudi ti. Skupaj z mladostnico vedno iščem, kaj si želi in kaj bi lahko sprejela. Ne drži, da bi morala vsakega svetovalca, terapevta, na katerega se obrneš, tudi plačati. To velja dejansko le za manjši del terapevtov.
Razmišljala pa sem tudi o tem, da je zate morda pomembno tudi, da se pogovoriš z mamo, ki je zate, kot si zapisala, zelo pomembna oseba. A lahko mami zaupaš? Si ji pripravljena povedati o tem, kako se počutiš in da potrebuješ pomoč? Morda tudi mama sama tega ne bo zmogla in bosta skupaj poiskali pomoč.
A lahko zaupaš še komu, ki bi ti bil pripravljen pomagati? Morda kakšna sorodnica?
Predvsem ti želim sporočiti, da se ne boj in poišči pomoč, ki jo potrebuješ!
Na voljo smo ti pa seveda tudi tukaj v svetovalnici, javi se nam še.
Lep pozdrav,
Irena Toš Koren, univ. dipl. psihologinja