Dolgo imam ze samomorilne misli in kmalu bom res naredila konec. Vse pomoci k jih mam mi ne pomagajo, od psihiatra do psihoterapevta in prosim ne mi pisat stevilke na katere lahk poklicem ker sem ze velikrat pa ne pomaga, vsaj dolgorocno ne. Starsi se pa tud ne strinjajo, da bi me hospitalizirali, smo se ze velikokrat pogovoril o tem. Ceprov ne vejo da je res tak tezko pa vseeno, nocem da sploh zvejo to... res bi rada dubla nekega psihologa alpa psihoterapevta v zdravstvu h katerim bi lahko pogovorila enkrat tednsko na pogovore, namrec psihoterapevta sama placujem, ampak mislm da bi blo velik bol it v zdravstveno ustanovo na pogovore, so bolj strokovni, ampak tega v sloveniji ni mozno, ali so pa tak dolge cakalne da mi je grozno. Res nevem kaj nej storim. Sem zlo osamljena tut in boli, boli zlo. Rada bi obiskala kake terapije v zdravstvu, ampak ker te moznosti ni, nimam druge izbire kot da res kmalu koncam svoje trplenje. Se opravicujem, ker tu pisem, ampakk nekje sem mogla vn to dat.
Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lahko razumem, da si v stiski. Res mi je žal, da se počutiš trenutno tako. Če sem te prav razumela si omenila dve možnosti, za katere meniš, da bi ti lahko pomagali. Slednji sta hospitalizacija ali pa redni obisk psihologa v zdravstvu. Obe se mi zdita izvedljivi. Hospitalizacija je mogoča tudi brez privolitve staršev (glede na tvojo navedeno starost). Lahko razumem, da te skrbi, če si iz strani staršev dobila občutek, da slednjo rešitev manj sprejemajo. Pomembno je, da poskrbiš zase, v kolikor občutiš, da se tvoja stiska veča, ne glede na mnenje okolice.
Omenjaš, da sama plačuješ psihoterapevtsko pomoč. Verjamem, da je slednje lahko finančno breme. Menim, da še vedno obstaja možnost, da svojemu psihiatru iskreno poveš glede svojega počutja ter ga prosiš za čimprejšnje pogovore pri kliničnem psihologu v zdravstvu. Si to morda že poskusila? V kolikor si že vodena, lahko tvoj psihiater presodi nujnost dodatne pomoči oz. te napoti dalje na suport. V vsakem primeru ti svetujem, da svojo stisko poveš čimpreje svojemu psihiatru ter hkrati izraziš kaj potrebuješ, da bi bila bolje/se pogovoriš z njim.
Res si želim, da bi našli rešitev. Verjmamem, da sta tako psihiater kot tvoja psihoterapevtka tukaj zate. Tudi na nas se lahko kadarkoli obrneš. Morda povprašaš psihiatra tudi glede morebitne vključitve na delavnice na Centru za krepitev zdravja.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije