Vsec mi je moj zelo dober prijatelj ze dlje casa .
Ampak problem je da nevem kako naj mu to povem ali namignem saj nocem uniciti prijateljskega odnosa
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v življenju včasih pridejo situacije, ko se je potrebno ustrezno odločiti. Rezultat tega je lahko za posameznika boljši kot če ostanemo v strahu ter negotovosti, ker se nismo nič odločili ali naredili, ko bi lahko. Tudi ti si se znašla v takšni situaciji, ko ti je všeč dober prijatelj, rada bi mu to povedala, ampak po drugi strani te je strah, ker nočeš uničenega prijateljskega odnosa. Draga punca, želim ti, da boš zbrala dovolj poguma, da boš temu fantu lahko na ustrezen način povedala, kaj čutiš do njega, kako dolgo že to traja in da boš našla za to primeren trenutek. Velikokrat je tako, da direktna resnica ter besede, kot so npr. "rada bi se s teboj pogovorila o nečem" ali "že dlje časa imam do tebe določena čustva, za katera nisem prepričana, kako bi ti jih povedala" lahko tudi pri njem spodbudijo odziv ter vprašanja, kot so "kaj se dogaja pri njej" ali "mogoče mi želi nekaj pomembnega sporočiti". Mogoče lahko razmišljaš na takšen način, da če mu tega nikoli ne poveš, lahko izgubiš priložnost za poglobljen odnos, ker tudi on ne bo vedel, kaj ti čutiš. Kaj pa, če tvoj prijatelj do tebe čuti podobno, pa si tega ne upa povedati, ker razmišlja podobno, kot ti, da ne bi rad zapravil prijateljskega odnosa? Če pa temu ne bi bilo tako, boš pa ti vsaj pomirjena in vedela, pri čem si. Morda je dobro, da si sama pri sebi pripraviš stavke oziroma besede, ki bi jih želela povedati ter to poveš. Seveda ne mislim, da se na pamet učiš to, ampak potem poveš iz svojega srca.
Vem, da se sliši težko, da bi kar šla in mu povedala, kakšna so tvoja čustva do njega. Vendar fantje zelo težko razumejo posredno komunikacijo in imajo veliko rajši, če jim stvari direktno poveš. Morda bo tudi on takrat začel razmišljati, da čuti kaj več do tebe in mu to ni bilo najbolj jasno. Dobro je, da najdeš primeren trenutek. Se družita tudi izven šole? Če se, lahko gresta na sprehod ali na pijačo in mu poveš o svojih čustvih. Če pa si sploh ne predstavljaš, da bi mu povedala in bi rajši ostala prijateljica z njim, ga boš imela kot prijatelja, kar ti bo mogoče čez čas postalo še težje, saj boš vedno pričakovala nekaj več.
Pri tem odgovoru izhajam iz svojih izkušenj, saj sem sama že več kot deset let naredila ta korak in fantu, ki mi je bil takrat všeč, povedala direktno. Če mu ne bi, danes ne bi bila poročena in skupaj.
Želim ti, da bi našla pravi trenutek in mu o tem povedala. Če imaš še kakšno vprašanje na to temo, mi piši in ti z veseljem odgovorim,
Urška Meolic Kotnik, mag. psih.
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije