Zdravo!
Imam en manjši problem... Zaljubljena sem v 2 leti starejšega fanta, ki pa mu ne upam izraziti svojih čustev. Mi lahko date kak nasvet kako mu jih naj izrazim?
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Hja, zaljubljenost je res zanimiva reč. Po eni strani si to, da nam je nekdo všeč, želimo povedati vsem, po drugi strani pa nas je tega lahko tudi strah - kaj šele, da to povemo svoji simpatiji. Pišeš ravno zaradi te težave - fantu si ne upaš povedati, da do njega gojiš simpatijo.
Najprej imam zate nekaj vprašanj. Se s fantom družita in sta prijatelja? Sta le znanca in morda obiskujeta kakšen skupen krožek na šoli? Imata kakšne skupne prijatelje? Ali pa imaš občutek, da sploh ne ve, da obstajaš? Vse te informacije lahko namreč vplivajo na moj odgovor.
Če sta si s fantom blizu in se družita, bi mu jaz na tvojem mestu kar naravnost povedala. Seveda je to veliko lažje reči kot storiti, za to je namreč potrebno precej poguma. Če mu ne želiš tega povedati v živo, mu lahko to napišeš preko družabnih omrežij. Tako mu daš nekaj več časa, da razmisli o svojem odgovoru.
V kolikor pa s fantom nista prijatelja, bi ti predlagala, da se najprej pozanimaš, kaj rad počne v prostem času in se pridružiš kakšnemu krožku, ki ga obiskuje. Če ga še nisi, ga lahko dodaš na družbenih omrežjih (npr. na Snapchatu), saj je za kakšnega fanta že to lahko znak, da se zanj zanimaš. Konec koncev pa lahko pristopiš do njega in ga kaj povprašaš - kaj vprašati je popolnoma odvisno, kako ga poznaš in kdo je, saj v svojem vprašanju ne izdaš ravno veliko informacij.
Karkoli se boš odločila narediti, ti pri tem želim veliko poguma, pa tudi kanček sreče. Če te še kaj zanima ali pa me želiš obvestiti, kako je uspelo, mi lahko ponovno pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)