vse se je zacelo ko sem si zacela pisati z enim fantom preko neta. zdel se mi je zelo vredu fant zelo prijeten ceprav je biu kar starejsi od mene . star je 20 ampak me to ni tolikomotilo saj sva bila smo prijatelja in zdelo se mi je da mi nikoli nebi nic hudega neredil. sla sva tudi parkrat ven ampak tako v mesto kjer je veliko ljudi in velikokrat me je ze hotel poljubiti in otipaval me je pasem mu rekla ze da mi to ni vsec in da hocem da sva samo prijatelja. zdelo se mi je da je razumel in da bo nehal. nato me je pa enkrat povabil k sebi domou in sem seveda sla. ko sem prisla noter je takoj yamano zaklenil vrata. malo se mi je zdelo sumlivo ampak nisem se prevec okvarjala s tem. nato sva sla v njegovo sobo rekel je da bova nekaj gledala. potem mi je ponudil kozarec vode in semseveda vzela ker sem bila zelo zejna. voda je imela zelo nenavaden vonj ampak se nisem sekerala nato sem pa vse bolj postajala zaspana in taka kod da bi bila pijana ali zadeta. od takrat naprej se bolj slabo spomnim ampak vem da se je nekaj zgodilo. zbudia sem se v njegovi kopalnici na tleh je bilo nekaj krvavega in nisem imela oblek. hotela sem vrata odpreti ampak ni slo bila so zaklenjena. potem me je zagrabila velika panika nisem vedela kaj naj naredim. potem sem hotela zbezati cez okno ampak je bil premajhen. nato slisim neko dretje. slisala sem neko punco in tega fanta. kregala sta se nisem cisto rayumela kaj. hotela sem samo zaspati in se nikoli vec zbuditi. cez nekaj casa je pa ta fant prisel do mene u kopalnico mi vrkel obleke in rekel da se rabim hitrooblec in it ven. preden sem sla pa ven mi je pa se rekel da tega nesme noben izvedet in da bom imela velike tezave ce kdo to zve. seveda si nisem upala nobenemu povedati. danes sem pa slisala ya to spletno stran in se mi ydi da bi mi bilo mogoce bolse da vseeno nekomu povem oyiroma napisem. yelo me je tudi it strah iz sole ker sem ga ze velikokrat videla pred naso solo ds me je gledal. zato se zdaj tudi zelo bojim fantov in z nobenim se nocem pogovarjat ali pa jim kaj zaupati. to me je res podrlo. zdi se mi kod da je bila to vseskupaj samo nocna mora. yelo bi bila vesela ce bi bila mapak vem da ni. in vem da nikoli vec nebom ista. vsako noc jokam nevem kaj naj naredim kaj ce ga bom spet kdaj srecala in mi bo spet kaj dal in bo spet bilo isto. zelo me je strah zaspati ker se mi skos zdi da me on gleda in caka. strah me je biti samo kjerkoli. doma mi ni vec tako prijetno kot mi je bilo se posebaj ne ko sem sama v sobi. sploh se nemorem skoncentrirati ko se poskusam uciti ali pa kaj drugega delati.vedno ko hodim sama iy sole me je zelo strah da bo spet prisel. saj vem da je bilo zelo glupo da sem se sploh zacela pogovarjati z tako starejso osebo ce se nebi zapletla znjim in da tisti dan nebi sla knjemu se nebi nic od tega zgodilo. razmisljala sem tudi o samomoru nezdrzim vec tega strahu.
• mo
mojamaja
Draga punca, zelo mi je žal, da se ti ke zgodila taka krivica. Ta človek je posiljevalec, ki preži nad žrtvami. Pojdi na policijo in povej kaj se ti je zgodilo, da bodo ukrepali. Tudi h ginekologu pojdi čim prej. Nisi sama, opogumi se in zpovej nekomu, ki mu zaupaš.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko. Zelo mi je žal, da si to doživela, in da imaš sedaj občutek, da ne moreš nikomur povedati. Vedi, da nisi ti kriva ali 'glupa', ker si se pogovarjala s starejšo osebo, gre za to, da si bila zaupljiva in si verjela, da ima dobre namene. Nisi mogla vedeti, da lahko stori kaj takšnega, je pa danes žal tako, da se te stvari vedno pogosteje dogajajo, zato je treba biti vedno bolj previden. Ta fant (ne ti) je odgovoren za to, kar se je zgodilo, saj si ti mladoletna, on pa odrasel moški, poleg tega nisi ti zagrešila spolne zlorabe, ampak jo je on.
Rekla si, da nisi nikomur povedala, ali imaš slučajno možnost povedati staršem, ali kakšni drugi osebi, ki ji zaupaš? Verjamem, da ti je zelo neprijetno, da doživljaš bolečino in ostale težke občutke, vseeno pa bi bilo zelo dobro zate, da se s kom pogovoriš o tem. Menim namreč, da si bila spolno zlorabljena in je zelo pomembno, da skozi vse to, kar sedaj doživljaš, ne greš sama. Dejanje tega fanta zoper tebe je kaznivo dejanje, prijavite ga lahko tako na policijo kot tudi na Center za socialno delo. Hkrati pa ti svetujem, da greš čimprej na ginekološki ali vsaj zdravniški pregled.
Omenila si tudi, da te je strah, sploh ko ga vidiš pri šoli. Njegovo pojavljanje je taktika, da te prestraši, da bi se držala obljube oz. da bi naredila to, kar ti je rekel: da ne bi nikomur povedala za zlorabo. Menim, da je zelo pomembno, da nekomu poveš, saj si v veliki stiski in nujno rabiš pomoč. Res ti toplo priporočam, da se pogovoriš s starši ali pa s šolsko svetovalno službo, da ti lahko nudijo oporo, ki ti je v tem težkem času nujno potrebna. To, kar se je zgodilo, je in bo še vplivalo na tvoje počutje, koncentracijo, zbranosti, občutke nemoči in žalosti, prav tako to vpliva tudi na tvoje misli o samomoru.
Zelo bi ti priporočala tudi obisk psihologa, saj boš ob tej zlorabi potrebovala obravnavo, kjer ti bodo strokovnjaki lahko čimprej pomagali. Psihologi razumejo mladostnike s tovrstnimi težavami in jim lahko pomagajo olajšati stisko.
Glede na tvojo starost boš potrebovala soglasje staršev, zato bi bilo res dobro, da vedo, kaj se je zgodilo. Četudi ti je nerodno ali čutiš sram, je pomembno, da te nekdo objame in razume.
Za obisk psihologa so na voljo naslednje možnosti:
- Center za duševno zdravje otrok mladostnikov:  tukaj dobiš brezplačna svetovanja, centrov je več po Sloveniji, napotnice ne potrebuješ, jih pa lahko pokličeš in se naročiš. Več o tem najdeš na njihovi spletni strani, kjer izbereš lokacijo, ki ti najbolje ustreza: Otroci in mladostniki - Program Mira (zadusevnozdravje.si)
- Psihološke svetovalnice Posvet: podobno kot zgoraj, svetovanja so brezplačna, za mladostnike tvoje starosti obstajajo svetovalnice v Ljubljani, Celju in na obali. Njihova spletna stran je www.posvet.org
Na naši spletni strani lahko pa lahko najdeš še druge možnosti (tudi telefonsko svetovanje) Poišči pomoč | #to sem jaz
Vedi, da ni nujno, da si sama in da lahko tudi strah s kom deliš. Tako se bo zmanjšal in ti bo čez čas vsaj malo lažje.
Želim ti vse dobro, če želiš, pa se nam lahko še javiš.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije