jaz imam že kar nekaj časa skoraj vsako noč sanje da sem star 25 in da sem poročen in da imam 2 otroka. Te sanje se mi ponavljajo skoraj vsako noč.  Sicer je mišljenje na te sanje zelo sladko.
ali je to normalno?
že v naprej se vam zahvaljujem za odgovor.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Sprašuješ, ali je normalno, ko že nekaj časa skoraj vsako noč sanjaš, da si star 25 let, da si poročen in da imaš dva otroka.
Različni so lahko vzroki sanj, med drugimi je lahko vzrok v nadaljevanju dnevne duševne dejavnosti, interesov in želja, zato človek pogosto sanja o tem, kar je zadnji čas doživljal ali o čemer je premišljeval. Pogosto sanja človek o tem, kar si želi, da bi se zgodilo. V sanjah se lahko izpolnjujejo tudi podzavestne želje.
Kot torej vidiš, človek pogosto sanja o tem, kar si (zavestno ali podzavestno) želi, da bi se zgodilo, oziroma o tistem, o čemer pogosto čez dan razmišlja, sanjari, si želi. Si v dobi odraščanja in popolnoma normalno je, da razmišljaš oziroma sanjariš o tem, kakšno bo tvoje življenje, ko boš odrasel. Sanjariš o tem, da boš poročen in da boš imel otroke. Sam si poudaril, da so tvoje sanje zelo prijetne, sladke. Tvoje sanje so popolnoma normalne.
Brane But, univ. dipl. psiholog