Pozdravljeni,
imam eno vprašanje. Pri izbirnem predmetu v šoli (šport) gremo za končni izlet s kolesi v oddaljeno mesto, kjer bi tudi tam šotorili, učitelj športne vzgoje je rekel, da je izlet kot kakšna "nagrada" za konec leta. Problem je v tem, da na vsak način nočem iti na ta izlet (traja iz petka na soboto), in res ne vem kaj naj naredim, saj učitelj, ko ga kaj vprašamo ali pa kaj takšnega povemo znori in nam ne pusti, da ne bi šli na izlet. Prosim za pomoč.
Asian baby
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zaupala si nam svojo stisko zaradi končnega izleta, na katerega nikakor ne želiš iti, nič pa nisi zapisala o tem, kaj je tvoj razlog za to. Kaj od celotnega izleta ti predstavlja največji izziv? Verjamem, da tak način preživljanja časa, še posebej preživeti noč v šotoru, ni za vsakogar. Ali je težava morda kje drugje? Morda v odsotnosti od doma? Kaj te pravzaprav najbolj muči?
Vsekakor ni prav, da se učitelj na vprašanja o izletu odziva z jezo, saj bi vam v primeru dvomov in vprašanj moral biti na voljo. Glede na to, da temu ni tako, ti predlagam, da se obrneš na razredničarko/razrednika, oziroma da se o tem pogovoriš s starši. Odkrito jim izrazi svoje dvome in skrbi. Prav je, da se o tem pogovorite, ter poskušate najti rešitev.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije