zivjo sem kristina stara 14 let in v soli sem kar popularna med fanti, bila sem zunaj s prijatelji in so me druge med tem snemale meni pa to res ni vsec poleg tega pa imajo se negativno mnenje o meni
kaj naj naredim obcutek je grozen in si ne zelim vec zivet
lp kristina
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Kristina!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnila na našo Svetovalnico in da si mi zaupala s svojimi čustvi. Razumem, da ti je trenutno zelo težko, ampak želim, da se zavedaš, da ni nujno, da si v tej situaciji sama. Takoj, ko začutiš, da je vse preveč zate, je pomembno, da poiščeš pomoč. Bi se lahko zaupala staršem ali komu od prijateljev? Tvoje življenje je dragoceno, tudi če se ti zdi, da iz trenutne situacije ni izhoda.
Kar se tiče videoposnetkov in negativnih komentarjev, je pomembno, da sošolkam poveš, da ti ni prijetno, ko te snemajo brez tvojega dovoljenja. Vsi imamo pravico do zasebnosti in če te to prizadane, imajo dolžnost to spoštovati. Razumem, da so te negativni komentarji tvojih sošolk prizadeli. Ljudje pogosto ne razumejo, kako globoko lahko njihove besede in dejanja vplivajo na druge, zato je pogovor o tem prvi korak. Tako bi ti v prvi vrsti svetovala, da se poskušaš s sošolkami pogovoriti sama in jim dati vedeti, da ti ni prijetno, ko te snemajo in o tebi govorijo negativno, za pomoč pri tem pogovoru lahko prosiš tudi koga od svojih prijatelejev. Če se ti bo zdelo, da pogovor ne bo učinkovit, ali pa se ne počutiš dovolj prijetno, da bi sama prevzela pobudo za ta pogovor, se obrni na pomoč k učiteljem ali staršem. Povej jim, kaj se dogaja in kako se ob tem počutiš, in jih prosi, da se s sošolkami pogovorijo oni.
Pomembno je, da se zavedaš, da negativna mnenja drugih ne definirajo tvoje vrednosti. Tvoja resnična vrednost izhaja iz tega, kdo si kot oseba in pomembno je, da se obkrožiš z ljudmi, ki te podpirajo in sprejemajo takšno, kot si. Razumem, da trenutno doživljaš hudo stisko in da morda iz te situacije ne vidiš izhoda, a bi ti rada povedala, da je kljub temu, da se tvoje sošolke do tebe vedejo neprimerno, veliko ljudi, ki ti bi z veseljem nudilo pomoč. Dobro bi bilo, da se obrneš na šolsko svetovalno delavko, ki se bo s tabo pogovorila in ti nudila ustrezno pomoč. Na sledeči povezavi lahko preveriš tudi, kdaj bo na naši spletni strani možen chat v živo z našim pdihologom_injo.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)