Mislim da mi je smo umor edina stvar ki jo lahko storim ker vsi mislijo da sem neumen in roko naprej nevem kaj naj storm
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če te prav razumem (popravi me, če se motim), razmišljaš o samomoru. Zelo malo si napisal o tem, kaj se dogaja, zakaj se tako počutiš. Bi mi bil pripravljen odgovoriti na nekaj vprašanj, da ti bom lažje pomagala?
V kolikor se strinjaš, mi prosim napiši koliko časa že razmišljaš o samomoru. Zanima me tudi ali si to zaupal kakšni odrasli osebi? Mi lahko prosim tudi malo več napišeš o tvojem strahu, da drugi menijo, da si neumen? V kakšni situaciji si (v šoli, s prijatelji, z družino, romantično, hobiji), da se počutiš, da rajši ne bi obstajal?
Vesela bom, če mi lahko odgovoriš. Tako ti bom lažje pomagala.
Hkrati te zelo spodbujam, da o tem spregovoriš z odraslo osebo v svojem življenju. Če se ne moreš obrniti na starše, pojdi do razredničarke ali pa do šolske svetovalne službe. Lahko se obrneš tudi na osebno zdravnico. Tako boš lahko dobil ustrezno podporo in pomoč. Menim, da se moraš o svojih občutkih z nekom nujno pogovoriti.
Upam, da mi odpišeš in da bova tudi midva lahko skupaj razmišljala, kako si lahko pomagaš.
Lepo bodi do takrat.
Maruša Grešak, mag. psihologije