Pozdravljeni
Sem Nika stara sem 17 let imam fanta ki sem ga spoznala kmalu bo pol leta spoznala sva se preko spleta fant prihaja z kraja Ptuj tam sva se tudi novembra 2023 dobila. Skupaj imava pol leta razlike on je starejsi od mene pol leta. 2 meseca je najin odnos potekal normalno po novem letu januarja 2024 se je pa vse spremenilo. Fant se ni vec isto obnašal kot se je prej kar je bilo razvidno tudi z njehovih sporočil ga vprašam zakaj se tako obnaša pa je mene ukrivil da sem sama kriva da se tako obnaša samo jaz mu nisem naredila prav ničesar. Še bolj resna zadeva se je zgodila na sredini februarja 2024 ko sem s testom na nosečnost ugotovila da sem zanosila. Sprva me je bilo strah povedati komurkoli saj nisem vedela kaksna bo njihova reakcija ko bodo izvedeli za mojo nosečnost na koncu sem le zbrala pogum in povedala prvo starsem saj se mi je zdelo da bi oni morali vedeti kaj se je zgodilo. Na koncu povem še fantu preko sporočila na spletu da sem zanosila kar se je izkazalo da mogoče mu nebi smela povedati saj se je od tistega dne naprej najhujše pričelo. Moji so mi rekli da se naj sama odločim ali obdržim ali grem na splav odločila sem se da kljub vsemu otroka obdržim saj nebi morala živeti s tem da sem ubila lastnega otroka. Moji so to odločitev sprejeli. Po prvem pregledu marca 2024 pri ginekologinji me je fant še isti dan začel pisat neprimerna sporočila ki jih nobeden nebi smel kdaj dobiti po tistemu dnevu se je pa samo nadaljevalo tako pisanje iz dneva v dan. Večkrat sem se zaradi takih sporočil jokala moja mama mi je govorila naj ga pustim na miru in naj gledam na otroka ne na njega poskušal me je obrniti tudi proti moji družini da bi jim zamerila in šla njemu jaz sem vse to povedala in so rekli da tiste besede sploh niso resnične da jih nobeden od njih ni njemu pisal verjela sem jim da jih res nobeden ni saj me je moj oče že od samega začetka vozil na preglede h ginekologu mislim če bi mu bilo vseeno sigurno tega nebi naredil bi si mislil svoje. Fant panod samsga zacetka odkar sem mu povedala za nosečnost ni naredil nič še vprašal me ni kako je otrok kljub temu da se še ni rodil sam napadal me je z dneva v dan preko telefona. Večkrat sem se zaradi njega znašla predčasno na ginekologiji saj me je skrbelo za otroka ali je vse v vredu z njim. Prve 4 mesece me je neprestano obremenjeval po sporočilih po 4 mesecih se je pa odmaknil od vsega trenutno je v nemčiji napovedal se je pa že da bo šel oktobra na operacijo novembra pa za cel mesec v avstrijo ker kao ima on tam sorodnike. Sedaj odkar sem noseča 5 mesecev ni za otroka naredil nič vsak dan se sekiram kje bom dobila vse stvari za bodočega otroka njemu moram vsak dan težiti pa se še vedno nikamor ne prekne vsak mesec prelaga na naslednjega včasih me celo ignorira ocitno si tega otroka ni želel da se tako obnaša do mene. Moji so mi rekli da mi bodo pomagali kolikor bodo le zmožni da se uredi soba za dojenčka bom pa bila pri svojih starsih fant me je tudi zato pilil zakaj hocem biti pri njih ce mu hočem odvet otroka da ga nikol nebo videl jaz sem mu že povedala da taksnega kot je zdaj ne rabim ker mi ni v nobeno pomoč ne podporo za brezvezne traparije ko mi jih pise ga pa ne rabim raje sem sama pa mi pomagajo se druzinski clani kot da imam takega ob sebi za ene stvari si je sam kriv da je pac tako jaz se imam pa tudi pravico take osebe izognit ce mi ne odgovarja in me dela cele dneve zivcno ce ga bo pa kdaj videl in imel stike z njim ko se rodi se bom pa sama odlocila.
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nika.
Težko zgodbo si zapisala, ampak ti lahko krojiš njeno srečno nadaljevanje. Žal si se zelo kmalu naučila, da se tudi na že skoraj odrasle posameznike, od katerih pričakujemo določeno mero odgovornosti, ni mogoče vedno zanesti. Se pa sliši, da imaš podporne starše, kar je velik plus. Odločitev obdržati otroka je pogumno in nesebično dejanje in vse pohvale za tako zrelo odločitev. Če vidiš, da trenutno bivši fant preveč obremenjuje in ni dorasel celotni situaciji, ga žal ne boš mogla spreobrniti in prepričati v drug način mišljenja. Pomembno je da poskrbiš za svoje duševno zdravje in s tem tudi za zdravje otročka. Menim, da glede na zapisano, veš kaj je za tvojo psihično dobro počutje najbolje. Za prihodnost težko napoveduješ že zdaj, saj bo čas in splet raznoraznih okoliščin pokazal, kako boš postopala dalje. Kolikor se le da pa to obdobje nosečnosti poskrbi zase v smislu, da se karseda omejiš od ljudi, ki ti povzročajo skrbi in slabe občutke. Upam, da sem ti vsaj kaj pomagala pri nadaljnjem razmišljanju. Drži se in verjamem vate,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije
• ll
llx
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• Da
DamTiNasvet
Hej, sama sem imela podobno zgodbo moj bivši fant s katerim sem zanosila ni hotel imeti nič več z mano in otrokom vse je hotel isto naprtiti proti moji druzini. Na srečo je bil tu fant kateri me je podpiral, vsakič ko sva se dobila mi je dal vedet "tvoj nasmeh in duša je najlepša, tudi če ne bova skupaj te bom zmeraj podpiral kot prijatelj karkoli boš potrebovala veš da se bom trudil ceprav imam denar zaenkrat le za sproti" že takrat sem nekaj pristnega čutila v njem,  me pa njegova sestra se vedno prav postrani gleda, nisem vedela da je tako sočuten res se trudi vsak dan in tudi sem hvaležna da sem ga spoznala njegovim staršem ki so ponudili bivanje v starejši hiši. Sedaj ji počasi ji dajeva dom. Isto sem zanosila pri 17 letih moj bivši pa je takrat isto bil star 17. Ta prijatelj moj fant s katerim sem sedaj je takrat bil 20. Svojega bivšega sem pustila eno noč sem se tako zlomila da nisem vedela kaj naj, on sicer ni vedel da sem  bila noseča, me je vseeno sprejel s toplim objemom. Bil je pa večer ko sem mu pisala in mi je nazaj takoj odpisal " nekajkrat vzemi sapo, škoda ker nisem punca da bi čutil kako si globoko v sebi in kaj ti ta fant dela vsekakor ni prav, tako naspi se in se bova pogovorila jutri, v angleščini je še na koncu dodal There is always a solution even without the key to the entrance" kar pa me je nasmejalo in pomirilo obenem to je malo na kratko ne bi rada preveč dodala ker ga imam res rada in mi daje vedet da sem njegova princeska.
Upam da boš tudi ti našla rešitev.