Jaz imam cuden problem. Moja starsa sta locena od kar sem se rodila. Ko sem bila majhna sem se vedno jokala, ko sem sla k atiku. On je vedno imel radio in se veliko pesmi spomnem. Ko pa zdaj slisim te pesmi mi rata hudo. Postanem zalostna oz jih nocem poslusat. Med potjo sem se velikokrat jokala in te pesmi me spominjajo na slabe case... pa tudi na trenutke ko hodim po hisi me presinejo spomini ko sva bila med pocitnicami sama z bratom doma in me je bilo strah... je to ok?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To, da nas določene pesmi, slike, kraji itd. spomnijo na neke dogodke v preteklosti je zelo značilna stvar in nikakor nič nenavadnega. Razumljivo je, da ti postane hudo ko slišiš pesem, če te nanjo vežejo slabi spomini. Lahko o teh spominih s kom govoriš? Velikokrat je lažje, če se s kom pogovarjamo o naših mislih, četudi težkih. Sogovornik, ki mu zaupamo, nam je lahko v podporo in razbremenitev. Se lahko na koga obrneš v družini?
Če ti te pesmi prikličejo slabe spomine, bi ti svetovala, da takrat ko jih slišiš, prestaviš radijsko postajo če je to možno. Ali pa se zaposliš s čim drugim, da se tvoja pozornost s pesmi preusmeri na nekaj drugega, bolj prijetnega. Bi lahko poskusila to?
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije